×
×

موفقیت شرکت های دانش بنیان خراسان شمالی در مسیر رونق اشتغال و درآمدزایی

  • کد نوشته: 36295
  • ۱۴۰۱-۱۲-۲۵
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: شرکت های دانش بنیان خراسان شمالی علی رغم تحریم های سخت دشمنان، در مسیر رونق اشتغال و درآمدزایی موفق عمل کرده اند. محمدرضا حسین نژاد پنجشنبه ۲۵ اسفندماه در هشتمین ستاد استانی توسعه اقتصاد دانش بنیان اظهار کرد: هرچند فشارها و تحریم های زیادی  در کشور حاکم بود اما […]

    موفقیت شرکت های دانش بنیان خراسان شمالی در مسیر رونق اشتغال و درآمدزایی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: شرکت های دانش بنیان خراسان شمالی علی رغم تحریم های سخت دشمنان، در مسیر رونق اشتغال و درآمدزایی موفق عمل کرده اند.

    محمدرضا حسین نژاد پنجشنبه ۲۵ اسفندماه در هشتمین ستاد استانی توسعه اقتصاد دانش بنیان اظهار کرد: هرچند فشارها و تحریم های زیادی  در کشور حاکم بود اما با حضور شرکت های دانش بنیان در مسیر رونق اشتغال و درآمد زایی و دستاوردهای آنان، شاهد امید بخشی در سطح جامعه بودیم ‌.

    حسین نژاد با بیان اینکه فلسفه شکل گیری این ستاد در راستای سخنان مقام معظم رهبری بوده است، افزود: هدف اصلی ما عملیاتی شدن دستور مقام معظم رهبری در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان است .

    وی خاطرنشان کرد: ضروریست نیازهای دستگاه های اجرایی احصا و در پارک های علم و فناوری بر روی این موضوعات بومی سازی صورت گیرد .

    حسین نژاد تقویت مراکز پارک علم و فناوری استان را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان در اولویت قرار گیرد .

    در ادامه این نشست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی، برگزاری رویدادهای ملی متعدد، دستاوردهای سفر هیات اقتصادی استان به کشور ترکمنستان، ارتقای شاخص های دانش بنیان و اشتغال آفرین، توجه به حوزه نخبگان و فناوران و پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان استان را نتیجه تلاش جمعی مسئولان عنوان کرد .

    ناصر فخر موحدی با تاکید بر اینکه توجه به حوزه دانش بنیان باید برای سال های دیگر نیز به صورت مستمر ادامه یابد، گفت: باید شاهد اتصال حلقه علم و صنعت برای سال جدید باشیم.

    وی در بخش دیگری از این جلسه در خصوص تعهدات استان در ایجاد اشتغال، با بیان اینکه استان متعهد به ایجاد ۱۶ هزار و ۳۰۰ شغل است، افزود: راستی آزمایی دستگاه های اجرایی در خصوص ارائه آمار شاغلان الزامی است چون این اثر بخشی باید در شهرستان ها دیده شود.

    وی با بیان اینکه ۱۶ هزار شغل در استان ایجاد شده که توسط اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی تایید شده است، خاطرنشان کرد: باید اثر آن را در استان مشاهده کرد که نیازمند کار تحلیلی است و آمار سازمان تامین اجتماعی و تشریح و تحلیل اقدامات دستگاه های متولی الزامی است.

    فخر موحدی با اشاره به اینکه تلاش جمعی دستگاه های اجرایی استان در فضای اشتغال عملیاتی شده است، گفت: تا پایان سال و نهایت تا آخر فروردین ماه ادارات جهاد کشاورزی، بنیاد برکت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صندوق کارآفرینی امید ، ورزش و جوانان و منابع طبیعی باید تعهدات خود را عملیاتی کنند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *