×
×

مدیر حوزه های علمیه خواهران گلستان
۱۲۰۰طلبه درحوزه‌های علمیه خواهران گلستان مشغول تحصیل‌اند

  • کد نوشته: 36299
  • ۱۴۰۱-۱۲-۲۵
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار، نفسیه حسینی واعظ در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: از ۲۹ بهمن ثبت نام حوزه‌های علمیه خواهران آغاز شده و برای تحصیل در مقاطع سطح دو، سطح سه و تخصصی سطح چهار علاقمندان می‌تواند به صورت حضوری و یا اینترنتی ثبت نام کنند.
    ۱۲۰۰طلبه درحوزه‌های علمیه خواهران گلستان مشغول تحصیل‌اند
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان خبر از آغاز ثبت نام حوزه های علمیه خواهران از ۲۹ بهمن داد و گفت: هزار و ۲۰۰ طلبه در حوزه های علمیه خواهران گلستان مشغول تحصیل هستند.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار، نفسیه حسینی واعظ در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: از ۲۹ بهمن ثبت نام حوزه‌های علمیه خواهران آغاز شده و برای تحصیل در مقاطع سطح دو، سطح سه و تخصصی سطح چهار علاقمندان می‌تواند به صورت حضوری و یا اینترنتی ثبت نام کنند.

    ۱۲۰۰طلبه درحوزه‌های علمیه خواهران گلستان مشغول تحصیل‌اند

    وی افزود: تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۲ متقاضیان فرصت دارندتا ثبت نام خود را تکمیل کنند
    وی ادامه داد: آزمون کتبی سطح دو در ۲۳ تیرماه و سطوح سه و چهار در ۱۲ خرداد برگزار می‌شود و برای هر یک از حوزه‌های علمیه ۲۰ دانشجوی جدید پیش بینی شده است.
    حسینی واعظ در ادامه بیان کرد: در سه مقطع تحصیلی هزار و ۲۰۰ طلبه خانم در حال تحصیل هستند و بیش از دو هزار و ۳۰۰ نفر نیز فارغ التحصیل شده‌اند که تعدادی از دانش آموختگان در نهادهای دولتی جذب و مَشغول به کار شدند.
    مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان از پراکندگی قابل قبول حوزه‌های علمیه در استان گفت: در بندرترکمن (همراه با خوابگاه)، گرگان (دو مدرسه سطح دو و دو مدرسه سطح سه و چهار)، فاضل آباد (مدرسه سطح دو)، علی آبادکتول (دو مدرسه با ورودی سیکل و دیپلم)، آزادشهر، رامیان (مدرسه سعدیه) و غیره حوزه علمیه خواهران وجود دارد.
    حسینی واعظ با اشاره به تلاش دشمن برای هجمه به آموزه‌های دینی با ترفندهای مختلف همچون شعار زن، زندگی، آزادی، ادامه داد: برای رسیدن به کسب زندگی اسلامی و جامعه آرمانی و تمدن سازی اسلامی به تربیت بانوان علمی و دینی محقق نیاز داریم.
    به گفته وی رشته‌های عمومی، تفسیر علوم قرآنی، کلام، فقه و اصول، فقه خانواده و تفسیر تلفیقی از رشته‌های حوزه‌های عملیه خواهران در گلستان است.
    وی در پایان با اشاره به ساختمان مرکز حوزه علیمه خواهران گفت: برای تکمیل این ساختمان با هزینه های فعلی بودجه قابل توجهی نیاز است که اگر این بودجه تامین شود شاهد اتمام کامل پروژه ساختمان مرکز خواهیم بود و در صورت تامین اعتبار بیشتر خواهیم توانست سالن اجتماعات را نیز در طبقه سوم احداث کنیم.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *