×
×

قول مساعد وزیر ارشاد برای تکمیل ۳ مجتمع فرهنگی هنری خراسان شمالی طی ۲ سال

  • کد نوشته: 36309
  • ۱۴۰۱-۱۲-۲۵
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی از قول مساعد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تکمیل ۳ پروژه فرهنگی هنری نیمه تمام در استان خبر داد. به گزارش ایسنا، محمدرضا حسین نژاد ۲۵ اسفندماه در آیین افتتاحیه سومین جشنواره موسیقی مقامی خراسان شمالی که در شیروان برگزار شد، اظهار کرد: وزیر ارشاد قول مساعد برای تکمیل […]

    قول مساعد وزیر ارشاد برای تکمیل ۳ مجتمع فرهنگی هنری خراسان شمالی طی ۲ سال
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی از قول مساعد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تکمیل ۳ پروژه فرهنگی هنری نیمه تمام در استان خبر داد.

    به گزارش ایسنا، محمدرضا حسین نژاد ۲۵ اسفندماه در آیین افتتاحیه سومین جشنواره موسیقی مقامی خراسان شمالی که در شیروان برگزار شد، اظهار کرد: وزیر ارشاد قول مساعد برای تکمیل ۳ پروژه مجتمع فرهنگی هنری خراسان شمالی در بجنورد، موزه استان و پردیس سینمایی شیروان را داده است که تا دو سال آینده به اتمام برسد.

    وی افزود: حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان مایه خیر و برکت است و با همراهی های آن ها می‌توان بخشی از کمبودهای استان را جبران کرد.

    وی تاکید کرد: لطافت و ظرافتی که در فرهنگ و موسیقی وجود دارد می تواند سبب شتاب در رسیدن به اهداف شود.

    حسین نژاد بیان کرد: جشنواره موسیقی مقامی یکی از اتفاق خوبی است که رخ داده و سبب نشاط و سرزندگی در جامعه می شود. لذا باید مورد توجه قرار گیرد.

    گفتنی است، سومین جشنواره موسیقی مقامی خراسان شمالی امشب در شیروان آغاز به کار کرد.

    سومین جشنواره موسیقی مقامی تارآوا، شب ۲۵ اسفندماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار خراسان شمالی و جمعی از مدیران استانی، شهرستانی و مردم شیروان آغاز به کار کرد.

    خراسان شمالی گنجینه فرهنگ ها و معرفت ها نامیده می شود و سبک های مختلفی از موسیقی در آن نواخته می شود.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *