×
×

اختصاص دبیرخانه دائمی موسیقی مقامی به شیروان، توجه به خبرنگاران و تکمیل پردیس سینمایی

  • کد نوشته: 36311
  • ۱۴۰۱-۱۲-۲۵
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی از وزیر ارشاد خواست تا دبیرخانه دائمی جشنواره موسیقی مقامی کشور به شیروان در خراسان شمالی اختصاص یابد. به گزارش ایسنا، دکتر علی جدی در آیین افتتاحیه سومین جشنواره موسیقی مقامی خراسان شمالی که ۲۵ اسفندماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار […]

    اختصاص دبیرخانه دائمی موسیقی مقامی به شیروان، توجه به خبرنگاران و تکمیل پردیس سینمایی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی از وزیر ارشاد خواست تا دبیرخانه دائمی جشنواره موسیقی مقامی کشور به شیروان در خراسان شمالی اختصاص یابد.

    به گزارش ایسنا، دکتر علی جدی در آیین افتتاحیه سومین جشنواره موسیقی مقامی خراسان شمالی که ۲۵ اسفندماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: مدت ها است که پیگیر برگزاری این جشنواره استانی هستیم که با همت ارشاد و سایر دست‌اندرکاران در شیروان محقق شد.

    وی با تاکید بر اینکه باید به هنرمندان به ویژه هنرمندان استان ارج داده شود، تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا موسیقی مقامی خود را حفظ نماییم.

    وی تصریح کرد: باید موسیقی مقامی و محلی را حفظ نماییم تا جوانان ما به سمت موسیقی هایی که سنخیتی با فطرت منطقه، استان و کشور ندارد سوق پیدا نکنند.

    جدی با بیان اینکه تقویت موسیقی مقامی به حفظ فرهنگ منطقه نیز کمک می کند، افزود: آمادگی برگزاری جشنواره ملی موسیقی مقامی را به میزبانی شیروان داریم و درخواست داریم دبیرخانه دائمی آن به این منطقه اختصاص پیدا کند تا هر سال برگزار شود.

    نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: هنرمندان استان در دوران کرونا آسیب بسیاری دیدند و از شما می خواهیم از آن ها حمایت کنید.

    جدی همچنین به مشکلات رسانه ها در استان نیز اشاره کرد و افزود: رسانه ها در استان با حداقل امکانات فعالیت می کنند و خبرنگاران ما بسیار مظلوم اند. از شما انتظار می رود نگاه ویژه ای به آن ها داشته باشید.

    وی همچنین درخصوص پردیس سینمایی شیروان بیان کرد: در حال حاضر صرفا یک مجموعه فرهنگی در شیروان فعال است که امکانات محدودی داشته و در شأن مردم این شهر نیست.

    وی تأکید کرد: پردیس سینمایی بزرگی با امکانات مناسب در حال ساخت است که مسئولین آن با شهرداری و ارشاد شیروان است.

    نماینده مردم شیروان خاطرنشان کرد: بخشی از این مجتمع توسط شهرداری شیروان ساخته شده اما از شما انتظار می رود دست‌کم ۴۰ درصد از عملیات باقی مانده را برعهده بگیرید تا بتوانیم یکساله آن را تقدیم مردم کنیم.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *