×
×

توافق با عربستان نشان از قدرت ایران اسلامی است

  • کد نوشته: 36341
  • ۱۴۰۱-۱۲-۲۷
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه توافق ما با عربستان نشان از قدرت بالای ایران اسلامی است، گفت: استکبار جهانی همواره علیه نظام اسلامی توطئه می‌کند و دشمنی آن نیز ادامه دارد. به گزارش ایسنا، حجت الاسلام رضا نوری در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه که […]

    توافق با عربستان نشان از قدرت ایران اسلامی است
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه توافق ما با عربستان نشان از قدرت بالای ایران اسلامی است، گفت: استکبار جهانی همواره علیه نظام اسلامی توطئه می‌کند و دشمنی آن نیز ادامه دارد.

    به گزارش ایسنا، حجت الاسلام رضا نوری در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه که ۲۶ اسفند ماه در مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: استکبار از ابتدای تشکیل نظام جمهوری اسلامی به دنبال ایجاد توطئه و تضعیف آن است.

    وی تاکید کرد: اما از آنجایی که نظام اسلامی ما ریشه در باورهای دینی مردم دارد؛ هیچگاه به اهداف شوم خود نرسیده و نخواهد رسید.

    وی تصریح کرد: همه تحریم هایی که به کشور ایران و مردم آن تحمیل شده است به دلیل مخالفت آن‌ها با عزت، سربلندی، فرهنگ و دین اسلام ما است و آن‌ها در مسیر خود با هر ترفندی سعی در ناامیدی مردم دارند.

    حجت‌الاسلام نوری با اشاره به توافق ایران با عربستان بیان کرد: این توافق از ناحیه ضعف نیست؛ چرا که جمهوری اسلامی به دنبال روابط مسالمت آمیز با همسایگان است که سبب می‌شود چالش‌های منطقه نیز مرتفع شود.

    وی توافق ایران با عربستان را ناشی از قدرت ایران دانست و گفت: عربستان به قدرت ایران اسلامی پی برده است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *