×
×

تشدید نظارت شبانه‌روزی بر تاسیسات گردشگری خراسان شمالی

  • کد نوشته: 36349
  • ۱۴۰۱-۱۲-۲۷
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از تشدید بازدیدهای نظارتی بر تاسیسات گردشگری استان خبر داد. علی مستوفیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با شروع سفرهای نوروزی و آغاز به کار ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان شمالی و در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران ورودی به […]

    تشدید نظارت شبانه‌روزی بر تاسیسات گردشگری خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از تشدید بازدیدهای نظارتی بر تاسیسات گردشگری استان خبر داد.

    علی مستوفیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با شروع سفرهای نوروزی و آغاز به کار ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان شمالی و در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران ورودی به استان، نظارت بیشتری بر فعالیت تاسیسات گردشگری انجام می‌شود.

    مستوفیان با اشاره به قرارگیری خراسان شمالی بین دو قطب مهم گردشگری و زیارتی شمال و شمال شرق کشور ادامه داد: از این رو همه ساله شاهد ورود مسافران و گردشگران بی‌شماری به استان هستیم که باید با ایجاد زیرساخت های لازم، ماندگاری مسافر در استان را افزایش دهیم.

    مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی افزود: در این بازدیدها به‌منظور خدمت‌رسانی مطلوب به گردشگران و مسافران، نحوه ارائه خدمات مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی شامل نمازخانه ها، سرویس‌های بهداشتی، بهداشت محیط، غرفه‌های فروش مواد غذایی، سالن‌ها و… مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و می گیرد.

    وی خاطرنشان کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، سلامت مسافران و ارائه مواد غذایی و خوراکی بهداشتی و سالم از اولویت‌های اصلی و مورد توجه ویژه در برنامه‌های ستاد خدمات سفر در نوروز ۱۴۰۲ است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *