×
×

امکان فعالیت ۲ ساله برگزیدگان کنکور در طرح بورسیه صنعتی

  • کد نوشته: 36375
  • ۱۴۰۱-۱۲-۲۷
  • ۰
  • قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اجرای طرح بورسیه صنعتی، گفت: در هر استان صنایع بزرگ می‌توانند به طور مشترک با بنیاد ملی نخبگان، بورسیه صنعتی را اجرا کنند. به گزارش ایسنا، دکتر ناصر باقری مقدم با اشاره به اجرای طرح بورسیه صنعتی اظهار کرد: در این طرح، بنیاد ملی نخبگان بهترین برگزیدگان کنکور را […]

    امکان فعالیت ۲ ساله برگزیدگان کنکور در طرح بورسیه صنعتی
  • تبلیغ هدفمند

    قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اجرای طرح بورسیه صنعتی، گفت: در هر استان صنایع بزرگ می‌توانند به طور مشترک با بنیاد ملی نخبگان، بورسیه صنعتی را اجرا کنند.

    به گزارش ایسنا، دکتر ناصر باقری مقدم با اشاره به اجرای طرح بورسیه صنعتی اظهار کرد: در این طرح، بنیاد ملی نخبگان بهترین برگزیدگان کنکور را معرفی می‌کند و آنها دو روز در هفته در این صنایع مشغول می‌شوند که بعد از دو سال، صنعت و دانشگاه ارزیابی خود را اعلام می‌کنند و حتی مشمولان سربازی، می‌توانند دوره سربازی خود را هم در این طرح بگذرانند.

    وی با بیان اینکه بنیاد ملی نخبگان آمادگی دارد بر اساس نیازهای استان‌ها، نخبگان را ساماندهی کند، اظهار کرد: بنیاد می‌تواند هر تعداد نخبه را که استان‌ها اعلام می‌کنند، از طریق سامانه جذب، شناسایی و پس از بررسی رزومه، آنها را با توجه به نیاز به استان‌ها معرفی کند تا مشغول فعالیت شوند.

    به نقل از بنیاد ملی نخبگان، قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان همچنین از اجرای ۲۶ طرح کلان ملی در حوزه فناوری کشور در سال آینده خبر داد و گفت: در این حوزه، هزار نفر از نخبگان، مشغول فعالیت می‌شوند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *