×
×

استاندار خراسان شمالی
دسیسه‌های دشمنان را نظام آموزشی بایدپیش‌بینی کند

  • کد نوشته: 36389
  • ۱۴۰۱-۱۲-۲۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد در آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال جاری، اظهار کرد: دشمن به‌دنبال جنگ روانی است و در همین راستا، جامعه هدف خود را دانش‌آموزان و دانشجویان قرار داده است. لذا  نظام آموزش و پرورش باید همیشه هوشیار بوده و دسیسه های دشمن را پیش بینی کند.
    دسیسه‌های دشمنان را نظام آموزشی بایدپیش‌بینی کند
  • تبلیغ هدفمند

    خراسان شمالی استاندار خراسان‌شمالی برضرورت پیش بینی دسیسه های دشمنان و هوشیاری در مقابله با آن ها توسط نظام آموزش و پرورش، تاکید کرد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد در آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال جاری، اظهار کرد: دشمن به‌دنبال جنگ روانی است و در همین راستا، جامعه هدف خود را دانش‌آموزان و دانشجویان قرار داده است. لذا  نظام آموزش و پرورش باید همیشه هوشیار بوده و دسیسه های دشمن را پیش بینی کند.

    با اشاره به مسمومیت های اخیر دانش آموزان افزود: معلمان باید علاوه بر آموزش های دفاعی و حوادث طبیعی، دیگر آموزش ها همانند کاهش استرس در مدارس و دانش آموزان را مدنظر قرار دهند.

    وی در ادامه به مقام و منزلت معلمان اشاره کرد و گفت: حرفه‌ معلمی، افتخاری بزرگ و برخوردار از شرافت و منزلتی والاست و معلمان پرچمدار عرصه علم‌آموزی و اسباب نجات بشریت از گرداب جهل هستند.

    حسین نژاد در ادامه این نشست با بیان اینکه اسکان مسافران نوروزی در مدارس تعیین شده استان با اولویت معلمان و فرهنگیان باشد، خاطرنشان کرد: اسکان افراد غیر از معلمان نیز بلامانع است چرا که این استان به باب الرضا مشهور بوده و امید است تا خاطره خوشی در ذهن آن ها ایجاد شود.

    حسین نژاد همچنین بر تجهیز مدارس تعیین شده برای اسکان مسافران تاکید کرد.

    انتهای پیام

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *