×
×

تخصیص ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بزرگراه بجنورد-جنگل گلستان

  • کد نوشته: 36410
  • ۱۴۰۱-۱۲-۲۹
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی از تخصیص ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بزرگراه بجنورد-جنگل گلستان خبر داد. به گزارش ایسنا، مهدی رشیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی صبح امروز ۲۸ اسفندماه در پویش همراهان سفر ایمن که در راهدار خانه امین الله بجنورد برگزار شد، اظهار کرد:در سفر […]

    تخصیص ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بزرگراه بجنورد-جنگل گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی از تخصیص ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بزرگراه بجنورد-جنگل گلستان خبر داد.

    به گزارش ایسنا، مهدی رشیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی صبح امروز ۲۸ اسفندماه در پویش همراهان سفر ایمن که در راهدار خانه امین الله بجنورد برگزار شد، اظهار کرد:در سفر رئیس جمهور به استان با توجه به اهمیت موضوع برای پروژه بزرگراه بجنورد-جنگل گلستان اعتباراتی اختصاص یافت که در حال حاضر ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی برای اجرای ۴۵ کیلومتر باقی مانده تخصیص یافته و موضوع آسفالت آن را با توجه به وضعیت جوی استان آغاز خواهیم کرد.

    وی افزود: در سالی که گذشت بر اساس آمار کمیسیون ایمنی راه های کشور، خراسان شمالی با بیشترین کاهش تصادفات موفق به کسب رتبه نخست شد که نتیجه همراهی و تلاش های مدیران متولی استان است.

    وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری شورای هماهنگی ترافیک دوباره برای سال جدید موفق به کسب رتبه نخست در کاهش متوفیان و تصادفات شویم.

    به گزارش ایسنا، در سفر تیر ماه کاروان دولت به استان، برای تکمیل طرح راهسازی محور بجنورد – جنگل گلستان، ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

    محور چهار خطه بجنورد – جنگل گلستان بخشی از محور سراسری بهشهر – گرگان– مشهد است، این محور سراسری بیش از ۵۶۰ کیلومتر طول دارد که ۲۷۲ کیلومتر از آن در حوزه استحفاظی راه و شهرسازی خراسان شمالی قرار دارد.

    استان خراسان شمالی حدود ۶ هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود چهار هزار و ۶۵۲ کیلومتر آن راه روستایی و مابقی را راه های اصلی است که حدود ۱۸۵ کیلومتر آن را بزرگراه تشکیل می دهد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *