×
×

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان
خراسان شمالی کمبود سوخت ندارد

  • کد نوشته: 36416
  • ۱۴۰۱-۱۲-۲۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار ، حسن ناهیدی صبح امروز ۲۸ اسفند ماه در جلسه بررسی وضعیت فرآورده‌های نفتی استان، اظهار کرد: هیچ گونه کمبود سوخت در حوزه بنزین و نفتگاز نداریم و ذخیره سازی های لازم انجام و تدابیر لازم برای ایام نوروز نیز اتخاذ شده است.
    خراسان شمالی کمبود سوخت ندارد
  • تبلیغ هدفمند

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: در استان خراسان شمالی کمبود سوخت وجود ندارد و افزایش مصرف سوخت ناشی از تعطیلات نیز پیش بینی شده است.

    به گزارش بازار کسب و کار ، حسن ناهیدی صبح امروز ۲۸ اسفند ماه در جلسه بررسی وضعیت فرآورده‌های نفتی استان، اظهار کرد: هیچ گونه کمبود سوخت در حوزه بنزین و نفتگاز نداریم و ذخیره سازی های لازم انجام و تدابیر لازم برای ایام نوروز نیز اتخاذ شده است.

    ناهیدی با بیان اینکه در سالی که گذشت تلاش های خوبی در بخش های مختلف مدیریت انرژی صورت گرفت، افزود: نقش سوخت رسانی در تولید و آرامش روانی جامعه، اساسی و قابل توجه است چون حوزه تامین سوخت و انرژی رفاه و آسایش جامعه را در پی خواهد داشت.

    وی کارکرد حوزه سوخت و انرژی را دارای اثر فرابخشی و صنفی دانست و گفت: یکی از نگرانی هایی که وجود دارد به دلیل افزایش میزان مصرف سوخت در ایام نوروز، دشمنان موضوع کمبود بنزین و سوخت را مطرح کنند که خوشبختانه در خراسان شمالی میزان ذخیره سوخت به تناسب جمعیت مطلوب و کافی است اما باز هم باید مدیریت لازم صورت گیرد.

    وی به بحران انرژی گاز در زمستان جاری نیز اشاره کرد و ادامه داد: به علت کمبود گاز در زمستانی که شدت سرمای آن زیاد و مدت آن نیز طولانی بود با محدودیت هایی مواجه شدیم اما اجازه قطع گاز بخش خانگی را ندادیم.

    ناهیدی اعلام کرد: گاز بخش خانگی حتی در استان های اطراف ما قطع شد اما علی رغم اینکه در انتهای خط لوله گازی کشور هستیم با تدابیری که توسط ستاد مدیریت بحران اتخاذ شد و مدیریتی که اتفاق افتاد، گاز بخش خانگی ما قطع نشد تا مردم در منازل دچار مشکل نشوند. همکاری آن ها در کاهش مصرف گاز نیز قابل تقدیر است.

    انتهای پیام

     

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *