×
×

طرح پویش همراهان سفر ایمن در خراسان شمالی آغاز شد

  • کد نوشته: 36461
  • ۱۴۰۲-۰۱-۰۱
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی از آغاز به کار طرح پویش همراهان سفر ایمن با شعار «سفر ایمن با یاد خدا و همراهی شما» در راهدارخانه امین ا… و با حضور جمعی از مسئولانی استانی و شهرستانی در خراسان شمالی خبر داد. به گزارش ایسنا، محمد مشتری در مراسم‌ افتتاح با اشاره به […]

    طرح پویش همراهان سفر ایمن در خراسان شمالی آغاز شد
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی از آغاز به کار طرح پویش همراهان سفر ایمن با شعار «سفر ایمن با یاد خدا و همراهی شما» در راهدارخانه امین ا… و با حضور جمعی از مسئولانی استانی و شهرستانی در خراسان شمالی خبر داد.

    به گزارش ایسنا، محمد مشتری در مراسم‌ افتتاح با اشاره به اجرای این طرح در راهدارخانه امین ا… (محور جنگل گلستان – بجنورد) و مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی ثامن‌الائمه در محور بجنورد به مشهد، ادامه داد: هدف از اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن، نگهداشت کاربران جاده‌ای است که مسیر طولانی را در حرکت بودند.

    مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی  اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن سال نو و مقارن شدن با ماه مبارک رمضان، طرح پویش همراهان سفر ایمن به‌منظور کمک به سفر ایمن و ترویج فرهنگ نماز در ۱۰۰ ایستگاه در محورهای مواصلاتی کشور ایجاد شده است.

    این مسئول خاطرنشان کرد: در این ایستگاه‌ها برنامه‌های شاد فرهنگی و ترویج فرهنگ نماز، نماز جماعت و افطاری مختصر در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود و امیدواریم مسافران و زائران با استفاده از این خدمات سفر ایمنی داشته باشند.

    در ادامه محمد وحیدی نماینده مردم ۵ شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای استان نیز در این مراسم تصریح کرد: برگزاری مراسمی که در طول سفر منجر به سفر ایمن باشد هدف بسیار بزرگی است و امیدواریم با اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن و همکاری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، پلیس‌راه، اورژانس جاده‌ای و هلال‌احمر با کاهش تصادفات و جان‌باختگان ناشی از حوادث جاده‌ای مواجه شویم.

    در پایان محمد پاکمهر نماینده ۵ شهرستان استان در مجلس شورای اسلامی هم اظهار کرد: ایمنی، مهم‌ترین مقدمه سفر است که رانندگان و دستگاه‌های خدمات‌دهنده باید در طول سفر آن را فراهم کنند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *