×
×

دانشگاهیان تمام سعی خود را برای تحقق شعار سال به‌کار گیرند

  • کد نوشته: 36479
  • ۱۴۰۲-۰۱-۰۱
  • ۰
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با توجه به شعار سال ۱۴۰۲ از تمام دانشگاهیان خواست که در جهت تحقق این شعار گام بردارند. به گزارش ایسنا، دکتر محمدعلی زلفی‌گل در پیام نوروزی خود نوشت:  «پرده بگردان و بزن ساز نو هین که رسید از فلک آواز نو  خادمان خرد و خانه‌روشنان دانش، سزاوارترین مردمانند به […]

    دانشگاهیان تمام سعی خود را برای تحقق شعار سال به‌کار گیرند
  • تبلیغ هدفمند

    وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با توجه به شعار سال ۱۴۰۲ از تمام دانشگاهیان خواست که در جهت تحقق این شعار گام بردارند.

    به گزارش ایسنا، دکتر محمدعلی زلفی‌گل در پیام نوروزی خود نوشت: 

    «پرده بگردان و بزن ساز نو هین که رسید از فلک آواز نو  خادمان خرد و خانه‌روشنان دانش، سزاوارترین مردمانند به سرود و ستایش که به رنج بسیار و به گمنامی، دسترنجی نامیرا بنا می‌نهند تا شعله‌ی شورمند دانش، برافروخته‌تر دوام بیابد و روشنی بیافریند که آگاهی، مولود آگاهان است و گرانمایه‌میراثی که از باد و باران بی‌گزند است. بر من تکلیف است که در بدرود سال رفته، درودگوی همه‌ی خدمتگزاران شریف دانش و دعاگوی دانشجویان نجیبی باشم که در همه‌ی فراز و نشیب روزگار، به افق امید و آگاهی نظر داشتند.

    نوروز است و خلعت بهار بر تن جهان است و چه مبارک نوروزی که آمیخته‌ با رایحه‌ی رمضان و قرابت با قدر است. سالی را که به فرموده مقام معظم رهبری سال “مهار تورم و رشد تولید” نامگذاری شد را گرامی می‌داریم و از همه دانشگاهیان می‌خواهم در جهت تحقق آن همه مساعی خود را به کار گیرند.

    خرسندم که می‌توانم فروتنانه قدردان کریمانی باشم که به جد و جهد نگذاشتند قدمی، کاروان دانش باز بماند و بیش از پیش امیدوارم که به الطاف پرودگار و التفات امام عصر (عج) و استعانت از منویات منور مقام معظم رهبری، در سال نو، بشارت‌گوی اعتلای دانش ایران‌اسلامی باشیم. بهروزی و پیروزی شما را به اعجاز این سخن آرزو می‌کنم که :

    برگ درختان سبز، در نظر هوشیار

    هر ورقش دفتری‌ است، معرفت کردگار

    وقت بهارست خیز، تا به تماشا رویم

    تکیه بر ایام نیست، تا دگر آید بهار»

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *