×
×

برنامه ریزی برای تولید، اشتغال و سرمایه گذاری در راستای تحقق شعار سال

  • کد نوشته: 36481
  • ۱۴۰۲-۰۱-۰۲
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان‌شمالی گفت: با برنامه ریزی برای تولید، اشتغال و جذب سرمایه گذار، در راستای تحقق شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شده است، تلاش می کنیم. محمد رضا حسین نژاد در گفت و گو با ایسنا در خصوص شعار سال، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب، شعار امسال را «مهار […]

    برنامه ریزی برای تولید، اشتغال و سرمایه گذاری در راستای تحقق شعار سال
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان‌شمالی گفت: با برنامه ریزی برای تولید، اشتغال و جذب سرمایه گذار، در راستای تحقق شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شده است، تلاش می کنیم.

    محمد رضا حسین نژاد در گفت و گو با ایسنا در خصوص شعار سال، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب، شعار امسال را «مهار تورم، رشد تولید» اعلام کردند که نشان از دغدغه ایشان است و به دنبال فرمایشات دلسوزانه و راهبردهای اقتصادی ایشان، بیان شد.

    وی با بیان اینکه تحقق شعار سال، راهبرد عملی رشد اقتصادی کشور است، بیان کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها در جهت رشدِ تولید و مهار تورم استفاده کرد.

    وی افزود: هدفگذاری دولت در خراسان شمالی از این تاریخ بر مهار تورم و تولید، برنامه ریزی خواهد شد و با چرخه تولید و اشتغال در نهایت جذب سرمایه گذار در راستای تحقق شعار سال و فرمایشات رهبر معظم انقلاب گام بر خواهیم داشت.

    نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تصریح کرد: همچنین در صدد هستیم تا با رفع موانع تولید در استان نسبت به اجرای فرمان رهبری پیشگام باشیم.

    حسین نژاد در ادامه به شعار «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» سال گذشته اشاره کرد و گفت: براساس شعار سال قبل، فعالیت های مختلفی به انجام رسید و شرکت های دانش بنیان در جهت تحقق شعار سال، فعالیت های کاربردی مناسبی داشتند و دولت نیز به خوبی از این شرکت ها حمایت کرد.

    وی ادامه داد: ارتقای پارک علم و فن‌آوری استان از سطح ۳ به سطح ۲ از جمله اقدامات مربوط به شعار سال گذشته بود؛ امسال نیز باید در زمینه تولید، راهبردهای مشخص ترسیم و در جهت کنترل تورم حرکت کرد.

    به گزارش ایسنا، خراسان شمالی بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد از مردم آن در روستاها و ۵۶ درصد نیز در مناطق شهری زندگی می کنند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *