×
×

اقامت بیش از ۹۹ هزار مسافر در خراسان شمالی

  • کد نوشته: 36507
  • ۱۴۰۲-۰۱-۰۵
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از اقامت ۹۹ هزار و ۵۱ مسافر نوروزی در اقامتگاه‌های استان خبر داد. علی مستوفیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این اقامتگاه‌ها شامل اقامتگاه‌های سنتی، مهمان‌پذیرها، هتل‌ها، مجتمع‌های گردشگری، هتل‌آپارتمان‌ها، بوم‌گردی‌ها، مسافرخانه‌ها، مدارس و اقامتگاه‌های موقت است. وی با بیان اینکه بازدید از […]

    اقامت بیش از ۹۹ هزار مسافر در خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از اقامت ۹۹ هزار و ۵۱ مسافر نوروزی در اقامتگاه‌های استان خبر داد.

    علی مستوفیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این اقامتگاه‌ها شامل اقامتگاه‌های سنتی، مهمان‌پذیرها، هتل‌ها، مجتمع‌های گردشگری، هتل‌آپارتمان‌ها، بوم‌گردی‌ها، مسافرخانه‌ها، مدارس و اقامتگاه‌های موقت است.

    وی با بیان اینکه بازدید از موزه‌های استان در نوروز چشمگیر بوده، تصریح کرد: از ۱۷ اسفند تا ۳ فروردین، بیش از ۸۶ هزار و ۵۱۸ مسافر و گردشگر از آثار تاریخی و ۲۲۲ هزار و ۶۲ نفر از آثار طبیعی خراسان شمالی بازدید کردند.

    مستوفیان با اشاره به بازدیدهای مشترک بر تأسیسات گردشگری افزود: در این بازه زمانی ۲۵۸ فقره بازدید و سرکشی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی و رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین‌راهی استان صورت‌گرفته است که ۲۴ فقره مورد تشویق، ۲۱ مورد تذکر و ۱۷ مورد اخطار کتبی دریافت کردند.

    وی در ادامه گفت: از اول فروردین تا به امروز ۱۸ تور رایگان آموزشی و تفریحی استان گردی در خراسان شمالی برگزار شده است.

    مستوفیان افزود: این تورها باهدف آموزش و معرفی جاذبه گردشگری و تاریخی خراسان شمالی و افزایش ماندگاری مسافران نوروزی در استان، با مشارکت شهرداری و همکاری راهنمایان گردشگری برگزار شده است.

    مستوفیان ادامه داد: این تورها از عمارت مفخم و آینه‌خانه شروع و پس از بازدید از اسب‌های اصیل ترکمن، پارک خانوادگی آفرینش ماهیگیری و قایق‌سواری، پارک بش قارداش، خانه صنایع‌دستی، المان‌های زیبای پارک‌شهر و پارک زیبای باباامان و بازدید از پتانسیل‌های اقامتی استان در نهایت به بازارچه صنایع و نوروزگاه های سطح استان در دو نوبت صبح و عصر ختم می‌شود.

    وی گفت: تورهای آموزشی و تفریحی استان‌شناسی همه‌روزه تا ۱۴ فروردین‌ماه با تعداد ۶ نفر از راهنمایان گردشگری در حال انجام است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *