×
×

۱ فوتی و ۶ مجروح در تصادف ال ۹۰ با دو خودروی پراید در مانه و سملقان

  • کد نوشته: 36513
  • ۱۴۰۲-۰۱-۰۵
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از فوت شدن یک نفر و مجروحیت ۶ نفر از سرنشینان ۳ خودروی سواری در محورهای این شهرستان خبر داد. سرهنگ مهدی مهران فر در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: صبح امروز پنج شنبه ۳ فروردین بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ […]

    ۱ فوتی و ۶ مجروح در تصادف ال ۹۰ با دو خودروی پراید در مانه و سملقان
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از فوت شدن یک نفر و مجروحیت ۶ نفر از سرنشینان ۳ خودروی سواری در محورهای این شهرستان خبر داد.

    سرهنگ مهدی مهران فر در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: صبح امروز پنج شنبه ۳ فروردین بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ با دو دستگاه سواری پراید در کیلومتر ۲۲ محور چمن بید به آشخانه، یک نفر فوت و ۶ نفر مجروح شدند.

    وی بیان کرد: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان تصادفات رانندگی پلیس راه، تجاوز به چپ سواری ال ۹۰ اعلام شد.

    ۸ مصدوم در تصادف زنجیره ای دوراهی آرمادلو

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی نیز از مصدومیت ۸ نفر در تصادف زنجیره ای دوراهی آرمادلو خبر داد.

    ابوالفضل محبان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بامداد امروز با اعلام به مرکز پاسخگویی اضطراری ۱۱۲ مبنی بر برخورد ۳ خودروی پراید با سمند و هیوندا توسان و مصدوم شدن ۸ نفر از سرنشینان، سریعا تیم های امداد و نجات پایگاه های رباط قربیل به محل حادثه اعزام شدند.

    وی ادامه داد: پس از رسیدن تیم ها به محل حادثه و امدادرسانی اولیه به مصدومان، تمامی مصدومان حادثه توسط تیم های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *