×
×

برگزاری تورهای رایگان استان‌شناسی در خراسان شمالی

  • کد نوشته: 36517
  • ۱۴۰۲-۰۱-۰۵
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری طرح‌های خراسان شمالی از برگزاری تورهای رایگان استان‌شناسی در خراسان شمالی خبر داد. ابوالفضل اسماعیلی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با شروع سفرهای نوروزی تورهای رایگان استان‌شناسی باهدف معرفی جاذبه گردشگری و تاریخی خراسان شمالی و افزایش ماندگاری مسافران نوروزی در استان، با مشارکت شهرداری و […]

    برگزاری تورهای رایگان استان‌شناسی در خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری طرح‌های خراسان شمالی از برگزاری تورهای رایگان استان‌شناسی در خراسان شمالی خبر داد.

    ابوالفضل اسماعیلی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با شروع سفرهای نوروزی تورهای رایگان استان‌شناسی باهدف معرفی جاذبه گردشگری و تاریخی خراسان شمالی و افزایش ماندگاری مسافران نوروزی در استان، با مشارکت شهرداری و همکاری راهنمایان گردشگری برگزار می شود.

    اسماعیلی ادامه داد: این تورها از عمارت مفخم و آینه‌خانه شروع و پس از بازید از اسب‌های اصیل ترکمن، پارک خانوادگی آفرینش، ماهیگیری و قایق‌سواری، پارک بش قارداش، خانه صنایع‌دستی، المان‌های زیبای پارک‌شهر و پارک زیبای باباامان و بازدید از پتانسیل‌های اقامتی استان در نهایت به بازارچه صنایع و نوروزگاه های سطح استان در دو نوبت صبح و عصر ختم می‌شود.

    وی گفت: طرح بزرگ اجرای تورهای استان‌شناسی تا ۱۴ فروردین‌ماه با تعداد ۶ نفر از راهنمایان گردشگری در حال انجام است.

    برگزاری ۸ نوروز گاه در خراسان شمالی

    معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری طرح‌های خراسان شمالی همچنین از برگزاری ۸ نوروزگاه در سطح استان خبر داد.

    اسماعیلی افزود: در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و همچنین افزایش ماندگاری مسافر در خراسان شمالی از ابتدای نوروز تا به امروز ۸ نوروزگاه در سطح استان برگزار شده است.

    وی تأکید کرد: هدف از برگزاری آیین ملی نوروزگاه در ایام نوروز، علاوه بر آشنایی هر چه بیشتر مسافران و گردشگران با فرهنگ بومی، آداب و سنن و جاذبه‌های تاریخی، احیای فرهنگ و سنت‌های غنی و حسنه نوروز و جذب گردشگران است.

    وی گفت: در این نوروزگاه ها برنامه‌های فرهنگی، بازی‌های بومی محلی، موسیقی سنتی، نمایشگاه صنایع‌دستی، موسیقی پاپ، مسابقه و… اجرا شده است.

    معاون گردشگری افزود: این نورزگاه های در شهرستان بجنورد، فاروج، گرمه و جاجرم برگزار شده است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *