×
×

 جابه‌جایی بیش از ۳۱ هزار مسافر با ناوگان عمومی در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی

  • کد نوشته: 36523
  • ۱۴۰۲-۰۱-۰۵
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از جابه‌جایی ۳۱ هزار و ۲۶۴ مسافر با ناوگان عمومی در محورهای مواصلاتی استان از ابتدای اجرای طرح نوروزی (۲۴ اسفند سال گذشته) تا ۲ فروردین خبر داد. محمد مشتری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به افزایش ۲۱/۸ درصدی جابه […]

     جابه‌جایی بیش از ۳۱ هزار مسافر با ناوگان عمومی در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از جابه‌جایی ۳۱ هزار و ۲۶۴ مسافر با ناوگان عمومی در محورهای مواصلاتی استان از ابتدای اجرای طرح نوروزی (۲۴ اسفند سال گذشته) تا ۲ فروردین خبر داد.

    محمد مشتری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به افزایش ۲۱/۸ درصدی جابه جایی مسافران نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: جابه جایی مسافران در این بازه زمانی توسط ۴ هزار و ۵۲۵ دستگاه ناوگان عمومی انجام شده که حاکی از افزایش ۳/۱ درصدی این تعداد دستگاه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.

     وی با اشاره به برنامه ریزی و تمهیدات ویژه برای خدمات دهی مناسب به مسافران نوروزی افزود: در این مدت هزار و ۱۹۷ سفر برون استانی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی با  ۱۰ هزار و ۵۶ مسافر و ۳هزار و ۳۲۸ سفر درون استانی با ۲۱ هزار و ۲۰۸ مسافر انجام شده است.

    این مسئول اظهار کرد: ۷۹۸ دستگاه ناوگان عمومی مسافری شامل ۱۴۷ دستگاه اتوبوس، ۲۲۷ دستگاه مینی بوس و ۴۲۴ دستگاه سواری کرایه عمومی به مسافران خدمات رسانی می کنند.

     مشتری ظرفیت ناوگان عمومی مسافری را ۹ هزار و ۵۰۰ صندلی برشمرد و ادامه داد: مسافران می توانند با مراجعه به دفاتر نظارت بر حمل و نقل مسافری مستقر در پایانه های مسافری عمومی استان و یا تماس با سامانه گویای ۱۴۱ انتقادات، پیشنهادات و یا شکایات خود را مطرح کنند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *