×
×

 افزایش ۲۰ درصدی ترافیک جاده ای در خراسان شمالی از ابتدای اجرای طرح نوروزی

  • کد نوشته: 36529
  • ۱۴۰۲-۰۱-۰۵
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از افزایش ۲۰ درصدی ترافیک جاده ای از ابتدای اجرای طرح نوروزی (۲۴ تا ۲۹ اسفند) نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.  محمد مشتری در گفت و گو با ایسنا گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا روز گذشته، تردد بیش […]

     افزایش ۲۰ درصدی ترافیک جاده ای در خراسان شمالی از ابتدای اجرای طرح نوروزی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از افزایش ۲۰ درصدی ترافیک جاده ای از ابتدای اجرای طرح نوروزی (۲۴ تا ۲۹ اسفند) نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

     محمد مشتری در گفت و گو با ایسنا گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا روز گذشته، تردد بیش از دو میلیون و ۲۲۸ هزار وسیله نقلیه در محورهای خراسان شمالی به ثبت رسیده است.

     وی افزود: در این بازه زمانی بیش از ۲۲۰ هزار وسیله نقلیه وارد استان شده است که در مقایسه با سال گذشته ۲۰ درصد افزایش تردد را نشان می دهد.  

    مشتری اظهار کرد: همچنین بیش از ۱۹۸ هزار وسیله نقلیه از محورهای خراسان شمالی خارج شده اند که حاکی از افزایش ۲۶ درصدی تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

     وی با تبریک سال نو به هم استانی ها، زائران و مسافران، گفت: با توجه به افزایش تردد در محورهای مواصلاتی، از رانندگان تقاضا می کنیم با سرعت مطمئنه حرکت کنند و در محورهای دو طرفه از سرعت خود بکاهند.

     وی ادامه داد: با توجه به مقارن شدن بهار طبیعت با بهار دل ها، پویش همراهان ایمن در ۱۰۰ ایستگاه در طول محورهای کشور به منظور افزایش ایمنی و اشاعه فرهنگ نماز اجرا می شود که از این تعداد، ۲ ایستگاه در خراسان شمالی برپا شده است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *