×
×

به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی، رسالت خود را در سال جدید سنگین‌تر می‌دانیم

  • کد نوشته: 36531
  • ۱۴۰۲-۰۱-۰۵
  • ۰
  • رئیس دانشگاه پیام‌نور در بخشی از پیام نوروززی خود در ارتباط با تحقق شعار سال ۱۴۰۲ نوشت: دانشگاه پیام‌نور به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی کشور در سال جدید مسئولیت و رسالت خود را سنگین‌تر می‌داند و تلاش می‌کند ضمن تداوم و ارتقای فعالیت‌های آموزشی و رسالت‌های اجتماعی خود، در جهت آرمان‌های ملی و بین‌المللی نظام […]

    به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی، رسالت خود را در سال جدید سنگین‌تر می‌دانیم
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس دانشگاه پیام‌نور در بخشی از پیام نوروززی خود در ارتباط با تحقق شعار سال ۱۴۰۲ نوشت: دانشگاه پیام‌نور به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی کشور در سال جدید مسئولیت و رسالت خود را سنگین‌تر می‌داند و تلاش می‌کند ضمن تداوم و ارتقای فعالیت‌های آموزشی و رسالت‌های اجتماعی خود، در جهت آرمان‌های ملی و بین‌المللی نظام اسلامی نیز گام برداشته و نقش مثبتی در تولید علم و پژوهش و جهش تولید داشته باشد و همچنین بتواند با تداوم فعالیت‌های کارآفرینانه، بسترهای لازم را برای ایجاد کسب و کارهای کوچک نوبنیان و دانش محور ایجاد کند.

    به گزارش ایسنا، در متن پیام نوروزی دکتر ابراهیم تقی‌زاده آمده است:

    «آغاز فصل بهار، فصل رویش و شکوفایی طبیعت، انگیزه‌ای نو برای حرکت و پویایی بیشتر است تا همگام با دگرگونی فصل و تحویل سال، درس نو شدن، تحول ، زیبایی و نیکی را از طبیعت بیاموزیم.

    نوروز، نوید آمدن روز نو و تازه و همیشه نماد شادی و روزهای زیبایی همچون بهار و گل و شکوفه است. همان طور که بعد از خواب زمستانی طبیعت با آمدن بهار و روز نو و نوروز شروع می‌شود و طبیعت جان دیگری می‌گیرد و به همگان نشان می‌دهد که همچون طبیعت ما نیز می‌توانیم از خواب زمستانی خود بیدار شویم و همچون نهالی زیبا بال و پر بگیریم. طبیعت به ما می آموزد که همیشه بعد از زمستانی سخت، بهاری زیبا در کمین است و پشت هر سختی راهی آسان و هموار در انتظار ما است.

    از همین جهت است که ایرانیان، نوروز را تمثالی از آغاز زندگی می‌دانند و هر آغازی را جشن می‌گیرند. نوروز بزرگ‌ترین آغاز و بزرگ‌ترین جشن، با اصیل‌ترین سنت‌ها و مراسم جاودانه است.

    سالی که گذشت به دلیل گذار از دوره سخت بیماری کرونا و چالش‌های موجود، برنامه‌ریزی‌ها و اهداف جدیدی در نظام آموزش عالی کشور صورت گرفت و طبیعتا دانشگاه پیام‌نور نیز به عنوان یکی از زیرنظام‌های آموزش عالی کشور از این قاعده مستثنی نبود. در سال ۱۴۰۱، دانشگاه پیام‌نور در کنار اهداف سال‌های گذشته که غنی‌سازی زیرساخت‌های الکترونیک، گسترش آموزش و برگزاری آزمون‌های الکترونیکی بود، گسترش دیپلماسی علمی و جذب دانشجوی خارجی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داد.

    بدون تردید، دانشگاه پیام‌نور به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی کشور در سال جدید مسئولیت و رسالت خود را سنگین‌تر می‌داند و تلاش می‌کند ضمن تداوم و ارتقای فعالیت‌های آموزشی و رسالت‌های اجتماعی خود، در جهت آرمان‌های ملی و بین‌المللی نظام اسلامی نیز گام برداشته و نقش مثبتی در تولید علم و پژوهش و جهش تولید داشته باشد و همچنین بتواند با تداوم فعالیت‌های کارآفرینانه، بسترهای لازم را برای ایجاد کسب و کارهای کوچک نوبنیان و دانش‌محور ایجاد کند.

    اینجانب ضمن آرزوی سلامتی و بهروزی برای همه مردم عزیز ایران، با قدردانی از همراهی اعضای علمی و اداری دانشگاه پیام نور در طول سال گذشته، حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است، به تمامی مردم ایران، همکاران علمی و اداری و دانشجویان گرانقدر دانشگاه پیام نور سراسر کشور تبریک وتهنیت عرض کرده، تقارن این عید بزرگ را با بهار قرآن، ماه رحمت و غفران، رمضان کریم را گرامی می‌دارم و امیدوارم فرصت بزرگ بندگی را غنیمت دانسته و در جهت تقرب به پروردگار عالمیان گامی بزرگ برداریم.

    امید که سال ۱۴۰۲ برای همه مردم ایران سالی پربرکت و سرشار از امید بوده و ایران اسلامی در تمامی عرصه‌های ملی و بین‌المللی موفق و پیروز باشد.»

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *