×
×

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی
تغییر ساعت کاری ادارات در ماه مبارک رمضان

  • کد نوشته: 36541
  • ۱۴۰۲-۰۱-۰۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، عبدالصمد صفر نژاد با بیان این خبر اظهار کرد: با توجه به مصوبه هیات وزیران و به منظور بهره مندی از فرصت خودسازی در ماه مبارک رمضان، زمان شروع به کار ادارات از هفتم فروردین ماه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۵ و در روزهای پنج شنبه از ۸ صبح تا ۱۴ تعیین شده است.
    تغییر ساعت کاری ادارات در ماه مبارک رمضان
  • تبلیغ هدفمند
    تغییر ساعت کاری ادارات در ماه مبارک رمضان

    معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی استان از روز دوشنبه (فردا) هفتم فروردین تغییر می یابد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، عبدالصمد صفر نژاد با بیان این خبر اظهار کرد: با توجه به مصوبه هیات وزیران و به منظور بهره مندی از فرصت خودسازی در ماه مبارک رمضان، زمان شروع به کار ادارات از هفتم فروردین ماه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۵ و در روزهای پنج شنبه از ۸ صبح تا ۱۴ تعیین شده است.

    وی افزود: افرادی که بنا بر ضرورت درخواست استفاده از ظرفیت ساعت کاری شناور ۷ تا ۹ صبح را دارند با هماهنگی بالاترین مقام دستگاه مربوطه و با رعایت تاکید شده در ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره ۳، می توانند اقدام کنند.

    به گفته صفر نژاد، واحدهای عملیاتی، خدمات رسان، بهداشتی و درمانی از این قاعده مستثنی هستند و ساعت فعالیت شان به روال گذشته است.

    انتهای پیام

     

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *