×
×

 استفاده از تمام ظرفیت گشت های راهداری و ماشین آلات در نقاط پرحادثه خراسان شمالی

  • کد نوشته: 36546
  • ۱۴۰۲-۰۱-۰۷
  • ۰
  • محمد مشتری اظهار کرد: با توجه به افزایش ترافیک در طول راه های حوزه استحفاظی خراسان شمالی به خصوص در راه های شریانی، برای کنترل ترافیک و کاهش تصادفات جاده ای، علاوه بر اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن در دو ایستگاه، از تمامی ظرفیت گشت ها و ماشین آلات راهداری در نقاط پرحادثه و محورهای دو طرفه استفاده کردیم تا هشداری باشد و رانندگان و مسافران ضوابط و قوانین رانندگی را رعایت کنند.
     استفاده از تمام ظرفیت گشت های راهداری و ماشین آلات در نقاط پرحادثه خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند
     استفاده از تمام ظرفیت گشت های راهداری و ماشین آلات در نقاط پرحادثه خراسان شمالی

    مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: از تمامی ظرفیت گشت ها و ماشین آلات راهداری در نقاط پرحادثه استان برای کنترل ترافیک نوروزی و کاهش تصادفات استفاده شده است.

    محمد مشتری اظهار کرد: با توجه به افزایش ترافیک در طول راه های حوزه استحفاظی خراسان شمالی به خصوص در راه های شریانی، برای کنترل ترافیک و کاهش تصادفات جاده ای، علاوه بر اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن در دو ایستگاه، از تمامی ظرفیت گشت ها و ماشین آلات راهداری در نقاط پرحادثه و محورهای دو طرفه استفاده کردیم تا هشداری باشد و رانندگان و مسافران ضوابط و قوانین رانندگی را رعایت کنند.

    وی  افزود: همچنین از خودروهای دستگاه های اجرایی و خودروهای اجاره ای نیز برای کمک به گشت های نامحسوس پلیس راه بهره گرفته ایم تا در جاده ها به رانندگانی که قوانین را رعایت نمی کنند اخطارهای لازم داده شود.

    مشتری تاکید کرد: از کاربران جاده ای خواهش می کنیم سرعت مطمئنه را رعایت کنند و از سبقت غیرمجاز بپرهیزند.

     وی ادامه داد: با توجه به بارش ها و نزولات جوی، شمار تصادفات به خصوص واژگونی افزایش یافته و رانندگان برای حفظ جان خود و سرنشینان، قوانین و ضوابط رانندگی را رعایت کنند.

    انتهای پیام

     

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *