×
×

 استاندار خراسان شمالی
مسیر خراسان شمالی را با تکیه بر ولایت و همدلی به سوی رشد و تعالی سوق می دهیم

  • کد نوشته: 36555
  • ۱۴۰۲-۰۱-۰۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین، محمدرضا حسین نژاد صبح امروز ۷ فروردین ماه در دیدار نوروزی به همراه معاونین خود با حجت الاسلام والمسلمین نوری نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: سال گذشته به رغم توطئه های دشمنان، اقدامات خوبی در حوزه های مختلف صورت گرفته و در سال جدید نیز با تکیه بر ولایت، همدلی و انسجام مسیر استان را به سوی رشد، توسعه و تعالی سوق خواهیم داد.
    مسیر خراسان شمالی را با تکیه بر ولایت و همدلی به سوی رشد و تعالی سوق می دهیم
  • تبلیغ هدفمند
    مسیر خراسان شمالی را با تکیه بر ولایت و همدلی به سوی رشد و تعالی سوق می دهیم

     استاندار خراسان شمالی گفت: مسیر استان را با تکیه بر ولایت و همدلی به سوی رشد و تعالی سوق می دهیم.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین، محمدرضا حسین نژاد صبح امروز ۷ فروردین ماه در دیدار نوروزی به همراه معاونین خود با حجت الاسلام والمسلمین نوری نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: سال گذشته به رغم توطئه های دشمنان، اقدامات خوبی در حوزه های مختلف صورت گرفته و در سال جدید نیز با تکیه بر ولایت، همدلی و انسجام مسیر استان را به سوی رشد، توسعه و تعالی سوق خواهیم داد.

    حسین نژاد با بیان اینکه دو سوم دشت های استان، دشت ممنوعه است، افزود: باید برداشت ها به حداقل ها برسد و کشاورزان مکلف به اجرای آبیاری نوین هستند؛ لذا سال گذشته هدف گذاری نخست را تامین آب شرب قرار دادیم.

    وی در ادامه خاطرنشان کرد: ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای برداشت آب از مناطق شمالی استان در سفر رئیس جمهور اختصاص داده شده است.

    حسین نژاد به دیگر اقدامات حوزه های عمرانی و اقتصادی استان اشاره کرد و گفت: توزیع گوشت قرمز منجمد، توزیع میوه شب عید با قیمت مناسب، کنترل بازار در بخش کشاورزی و صنعت، احداث ۹۰ کیلومتر راه جدید روستایی، انجام ۱۱۰ کیلومتر روکش راه و اصلاح نقاط حادثه خیز از مهم ترین این اقدامات است.

    وی با اشاره به ضرورت تحقق شعار سال تاکید کرد: بازاریابی خارجی برای صنایع داخلی قوی، تقویت صنایع راکد، نیمه فعال و رشد صنعت را در دستور کار خواهیم داد تا تورم مهار شده و تولید رشد قابل توجهی داشته باشیم.

    حجت الاسلام والمسلمین نوری نماینده ولی فقیه در استان نیز در این دیدار گفت: توجه به حوزه کشاورزی و تامین آب شرب ضروری بوده و از جمله مطالبات اصلی مردم است.

    وی افزود: پاسخگویی استاندار برای موضوعات متعدد در هر شرایطی و توجه به حوزه های مختلف از جمله مسائل دینی و فرهنگی قابل تقدیر است که می تواند مسیر توسعه استان را هموارتر کند.

    حجت الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه هدف ما دستگیری، حمایت و کمک به مجموعه استان در ابعاد مختلف است، ادامه داد: اجازه سوءاستفاده از نقد را نمی دهیم اما نقدی که برای اصلاح باشد را می پذیریم ولی هدف نباید تخریب باشد.

    وی افزود: در دولت قبل اگر موضوعی بود با شخص استاندار آن را حل می‌کردیم اما در حال حاضر ارتباطات ما با دکتر حسین نژاد بیشتر شده و موضوعات سریع تر به نتیجه می‌رسد.

    وی با تاکید بر اینکه مطالبه مردم از مسئولان باید مطرح شود، خاطرنشان کرد: موضوعات حوزه های صنعت، کشاورزی، آب، دانش بنیان، بازار و دامداری از مطالبات مهم مردم است بنابراین اشراف کامل مدیران به اطلاعات و حل آن‌ها الزامی است و اگر در این راه نقدی صورت گرفت برای اصلاح امور، تلاش لازم انجام گیرد.

    انتهای پیام

     

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *