×
×

اقامت ۱۶۱ هزار مسافر نوروزی در اقامتگاه های خراسان شمالی

  • کد نوشته: 36608
  • ۱۴۰۲-۰۱-۰۹
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی از اقامت بیش از ۱۶۱ هزار مسافر در اقامتگاه های رسمی و غیر رسمی استان خبر داد. علی مستوفیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: براساس گزارش سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات تاسیسات گردشگری، از ۱۷ اسفندماه سال گذشته تا ۶ […]

    اقامت ۱۶۱ هزار مسافر نوروزی در اقامتگاه های خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی از اقامت بیش از ۱۶۱ هزار مسافر در اقامتگاه های رسمی و غیر رسمی استان خبر داد.

    علی مستوفیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: براساس گزارش سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات تاسیسات گردشگری، از ۱۷ اسفندماه سال گذشته تا ۶ فروردین ماه امسال بیش از ۱۶۱ هزار و ۲۸۰ نفر مسافر نوروزی در اقامتگاه های رسمی، غیر رسمی و اضطراری استان اقامت کرده اند.

    وی ادامه داد: ۳۲ هزار نفر از این تعداد مربوط به اقامت کنندگان رسمی در استان است که ۱۹.۸۵ درصد تعداد کل را شامل می شود.

    مستوفیان افزود: از این تعداد، ۲۳۳۹ نفر در هتل ها، ۱۹۲۳ نفر در مجتمع های گردشگری، ۱۸۶۱ نفر در مهمانپذیری ها، ۴ هزار نفر در بومگردی ها، ۲۶۷۰ نفر در خانه های مسافر، ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر در مناطق نمونه گردشگری، ۴۸۹۸ نفر در مجتمع های بین راهی و مسافرانی در سایر اماکن اقامت کرده اند.

    وی گفت: همچنین ۱۱۳ هزار و ۳۹۵ نفر از مسافران معادل ۷۰.۳۱ درصد کل آن ها در اقامتگاه های غیر رسمی اقامت کرده اند. همچنین ۱۵ هزار و ۸۷۸ نفر معادل ۹.۸۴ درصد کل آن ها در اقامتگاه های اضطراری اسکان داده شده اند.

    مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی بیان کرد: آمار اقامت مسافران در استان طی مدت مشابه سال گذشته ۲۷ هزار و ۷۳۴ نفر بود که امسال با رشد بیش از ۴۸۱ درصدی به ۱۶۱ هزار و ۲۸۲ نفر رسید.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *