×
×

افزایش ۳۳ درصدی متوفیان تصادفات نوروزی در خراسان شمالی/ رشد ۲۱۱ درصدی تصادفات جرحی

  • کد نوشته: 36610
  • ۱۴۰۲-۰۱-۰۹
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی رئیس پلیس راه خراسان شمالی از افزایش ۳۳ درصدی تعداد متوفیان تصادفات منجر به فوت در محورهای این استان طی ۱۱ روز گذشته خبر داد. سرهنگ رحمان اسپیدکار در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تمام این تصادفات اتفاق افتاده در محورهای اصلی استان رخ داده است. وی گفت: طی ۱۱ روز […]

    افزایش ۳۳ درصدی متوفیان تصادفات نوروزی در خراسان شمالی/ رشد ۲۱۱ درصدی تصادفات جرحی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی رئیس پلیس راه خراسان شمالی از افزایش ۳۳ درصدی تعداد متوفیان تصادفات منجر به فوت در محورهای این استان طی ۱۱ روز گذشته خبر داد.

    سرهنگ رحمان اسپیدکار در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تمام این تصادفات اتفاق افتاده در محورهای اصلی استان رخ داده است.

    وی گفت: طی ۱۱ روز گذشته بر اثر تصادف رخ داده ۱۱ نفر جان خود را از دست دادند این در حالی است که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته ۶ نفر بوده است.

    اسپیدکار با اشاره به بروز تصادفات جرحی در محورهای برون شهری استان طی مدت یاد شده بیان کرد: طی این مدت ۸۷ فقره تصادف جرحی اتفاق افتاده که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته ۲۸ فقره بوده است.

    وی با اشاره به اینکه بروز تصادفات جرحی در استان طی ۱۱ روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۱۱ درصد رشد داشته است، افزود: در ۱۱ روز گذشته ۴۳ درصد از تصادفات جرحی اتفاق افتاده در محورهای فرعی و ۵۷ درصد دیگر از آن در جاده های اصلی رخ داد.

    این مقام مسئول به تصادفات خسارتی نیز اشاره کرد و گفت: تصادفات خسارتی نیز در محورهای برون شهری استان رشد ۱۳۶ درصدی داشته است.

    وی توضیح داد: طی ۱۱ روز گذشته در محورهای برون شهری استان ۱۳۱ فقره تصادف منجر به خسارت رخ داده که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته ۶۵ فقره بوده است.

    اسپیدکار افزود: طی همین مدت، ۲۸ درصد از تصادفات خسارتی نیز در محورهای فرعی و ۷۲ درصد دیگر از آن در جاده‌های اصلی اتفاق افتاد.

    به گفته وی عدم توجه به جلو، عدم رعایت حق تقدم، انحراف و تجاوز به چپ، سرعت غیر مجاز و عدم رعایت فاصله طولی از علل اصلی بروز این تصادفات جاده‌ای در استان بوده است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *