×
×

عرضه بیش از ۱۰ میلیون لیتر بنزین در جایگاه های سوخت خراسان شمالی

  • کد نوشته: 36618
  • ۱۴۰۲-۰۱-۰۹
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی از عرضه بیش از ۱۰ میلیون لیتر بنزین در جایگاه های سوخت این استان طی ۱۰ روز گذشته خبر داد. سیدرضا احمدنیا در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: میزان مصرف بنزین در بازه زمانی ۱۰ روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل، […]

    عرضه بیش از ۱۰ میلیون لیتر بنزین در جایگاه های سوخت خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی از عرضه بیش از ۱۰ میلیون لیتر بنزین در جایگاه های سوخت این استان طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.

    سیدرضا احمدنیا در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: میزان مصرف بنزین در بازه زمانی ۱۰ روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۹ درصد افزایش یافته است.

    وی افزود: با توجه به شروع ایام تعطیلات سال جدید و افزایش سفر در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی در استان، مصرف بنزین در این منطقه از تاریخ ۲۴ اسفند ماه سال گذشته تا ۷ فروردین ۱۴۰۲ روند افزایشی داشته است.

    وی با بیان اینکه در این مدت بیش از ۱۰ میلیون لیتر بنزین در جایگاه های سوخت استان عرضه شده است، خاطرنشان کرد: بیشترین میزان مصرف بنزین نوروزی مربوط به ۲۹ اسفندماه سال گذشته است؛ به طوری که در این روز بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر از این فرآورده مصرف شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته آن ۳۱ درصد افزایش داشت.

    احمدنیا گفت: در این مدت کمترین مصرف بنزین مربوط به اول فروردین ماه به میزان ۶۰۰ هزار لیتر ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴ درصد افزایش داشته است.

    احمدنیا یادآور شد: همچنین در این مدت میزان مصرف نفت‌گاز ۱۰ درصد افزایش و مصرف سی ان جی ۳ درصد کاهش یافته است.

    احمدنیا بیان کرد: با انجام ذخیره‌سازی مناسب بنزین در انبار نفت و ارسال مستقیم فرآورده به جایگاه های سطح استان به وسیله نفتکش‌های جاده پیما، در خدمت‌رسانی و تامین به موقع بنزین مصرفی مردم استان و مسافران و گردشگران بدون هیچگونه وقفه عمل کرده ایم.

    به گزارش ایسنا، شرکت ملی پخش فرآوده‌های نفتی خراسان شمالی دارای ۳ ناحیه، ۵۵ جایگاه عرضه بنزین و ۳۰ جایگاه سوخت سی ان جیِ فعال است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *