×
×

سومین جشنواره موسیقی مقامی «تارآوا» در خراسان شمالی برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 36622
  • ۱۴۰۲-۰۱-۰۹
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی سرپرست معاونت امور هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری سومین جشنواره موسیقی مقامی استان با عنوان «تارآوا» به میزبانی شهرستان شیروان خبر داد. مسعود مرواری در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: این جشنواره ۳ بخش خواهد داشت و […]

    سومین جشنواره موسیقی مقامی «تارآوا» در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی سرپرست معاونت امور هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری سومین جشنواره موسیقی مقامی استان با عنوان «تارآوا» به میزبانی شهرستان شیروان خبر داد.

    مسعود مرواری در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: این جشنواره ۳ بخش خواهد داشت و تک نوازی (زیر ۱۸ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۰ سال)، تک نوازی همراه با آواز «بخشی گری» (۲۰ سال به بالا) و بخش گروه نوازی با اجرای سازهای محلی و مقامی از جمله بخش های این جشنواره است.

    وی با اشاره به نحوه ارسال آثار و شرکت در جشنواره اظهار کرد: علاقه‌مندان می توانند ویدئو و اجرا در قالب یک قطعه ۳ تا ۵ دقیقه ای (حداکثر ۱۰۰ مگابایت) همراه با تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی را تا ۲۹ فروردین ماه جاری و آثار خود را از طریق پیام رسان ایتا و روبیکا به شماره ۰۹۳۶۸۱۶۳۶۱۸ ارسال کنند.

    به گزارش ایسنا، سومین جشنواره موسیقی مقامی تارآوا به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن موسیقی خراسان شمالی و موسسه فرهنگی و هنری مزگین، اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی شهرستان شیروان برگزار خواهد شد.

    گفتنی است، افتتاحیه جشنواره موسیقی مقامی استان نیز ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شیروان برگزار و طی آن بر توجه به موسیقی مقامی و نوایی تاکید شد.

    سومین جشنواره موسیقی مقامی «تارآوا» در خراسان شمالی برگزار می‌شود

    انتهای پیام 

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *