×
×

انجام ۷۱۰ هزار بازید از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و توریستی خراسان شمالی

  • کد نوشته: 36624
  • ۱۴۰۲-۰۱-۰۹
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: ۷۱۰ هزار و ۶۹ بازدید از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و توریستی استان طی تعطیلات نوروزی انجام شد. علی مستوفیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تعداد بازدیدهای انجام شده از اماکن تاریخی ۱۲۰ هزار و ۲۴ مورد، بازدیدهای انجام شده […]

    انجام ۷۱۰ هزار بازید از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و توریستی خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: ۷۱۰ هزار و ۶۹ بازدید از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و توریستی استان طی تعطیلات نوروزی انجام شد.

    علی مستوفیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تعداد بازدیدهای انجام شده از اماکن تاریخی ۱۲۰ هزار و ۲۴ مورد، بازدیدهای انجام شده از اماکن تفریحی ۸۴ هزار و ۳۳۴ مورد و بازدیدهای انجام شده از جاذبه های دست ساز، ۷۰ هزار و ۴۱۱ مورد بوده است.

    به گفته وی، علاوه بر آن بازدیدهای انجام شده از جاذبه های طبیعی ۲۹۶ هزار و ۴۷۶ مورد، اماکن فرهنگی یک هزار و ۲۵۰ مورد و از اماکن مذهبی ۱۳۷ هزار و ۵۷۰ مورد بوده است.

    مستوفیان با اشاره به اینکه از تاریخ ۱۷ اسفندماه سال گذشته تاکنون ۳۲ هزار و ۹ نفر در اماکن اقامتی رسمی استان اقامت کرده اند، افزود: میزان اقامت در هتل های استان طی این مدت ۲ هزار و ۳۳۹ نفر بوده است.

    وی ادامه داد: طی این مدت ۳۶۲ نفر در اقامتگاه های سنتی استان اقامت داشته اند.

    این مقام مسئول تعداد اقامت کنندگان در مجتمع های گردشگری را یک هزار و ۹۲۳ نفر، در مهمانپذیرها یک هزار و ۸۶۱ نفر و در هتل آپارتمان ها ۱۵۲ نفر اعلام کرد.

    به گفته وی، تعداد اقامت در اقامتگاه های بومگردی ۴ هزار و یک نفر، در متل ها ۶۳ نفر، در خانه مسافرها ۲ هزار و ۶۷۰ نفر، منطقه نمونه گردشگری ۱۲ هزار و ۵۴۰ نفر، پارک های ملی طبیعت گردی یک هزار و ۲۰۰ نفر و  در مجتمع های خدماتی بین راهی ۴ هزار و ۸۹۸ نفر بوده است.

    مستوفیان میزان اقامت در اقامتگاه های غیررسمی استان را ۱۱۳ هزار و ۳۹۵ نفر و در اقامتگاه های اضطراری را ۱۵ هزار و ۸۷۸ نفر بیان کرد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *