×
×

ضاربان آمر به معروف در بجنورد دستگیر شدند

  • کد نوشته: 36638
  • ۱۴۰۲-۰۱-۱۰
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان شمالی از دستگیری ۲ نفر که زن آمر به معروف را در بجنورد مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، خبر داد. به گزارش ایسنا از روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی، سید جواد ایلالی در این خصوص اظهار کرد: دو روز پیش، یک مادر بجنوردی در مواجهه […]

    ضاربان آمر به معروف در بجنورد دستگیر شدند
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان شمالی از دستگیری ۲ نفر که زن آمر به معروف را در بجنورد مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، خبر داد.

    به گزارش ایسنا از روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی، سید جواد ایلالی در این خصوص اظهار کرد: دو روز پیش، یک مادر بجنوردی در مواجهه با بی حجابی در یکی از خیابان های بجنورد اقدام به فریضه امر به معروف و نهی از منکر کرد که مورد تعرض و بی احترامی قرار گرفت.

    وی افزود: یک مرد و یک زن در این ارتباط دستگیر شدند و پرونده قضایی برای آن ها تشکیل شد.

    به گزارش ایسنا، این مادر و خیر بجنوردی نیز در اظهاراتش بیان کرد: در مواجهه با چند خانم که کشف حجاب کرده بودند، با لحنی دوستانه و مودبانه درخواست کردم ضمن حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، حرمت فضای شهر را نگاه داشته و حجاب کنند.

    وی افزود: پس از این تذکر دوستانه، بلافاصله مورد عتاب این افراد قرار گرفته و به همراه چند مرد، من را مورد حمله قرار دادند. وقتی قصد دور شدن از این صحنه را داشتم، متاسفانه تعقیب آن افراد ادامه داشت و از چند نقطه آسیب دیدم.

    دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان شمالی نیز تاکید کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *