×
×

 جانشین انتظامی شهرستان مانه و سملقان
پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در مانه و سملقان و اسفراین

  • کد نوشته: 36644
  • ۱۴۰۲-۰۱-۱۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرگرد حجت الله عطائی اظهار کرد: با توجه به حلول ماه مبارک رمضان، طرح نظارت بر صنوف توسط ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی به مرحله اجرا گذاشته شد.
    پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در مانه و سملقان و اسفراین
  • تبلیغ هدفمند

     جانشین انتظامی شهرستان مانه و سملقان از پلمب ۳ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرگرد حجت الله عطائی اظهار کرد: با توجه به حلول ماه مبارک رمضان، طرح نظارت بر صنوف توسط ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی به مرحله اجرا گذاشته شد.

    وی با اشاره به اینکه در این طرح از ۵۸ واحد صنفی بازدید به عمل آمد، افزود: در همین رابطه به ۱۰ واحد صنفی تذکر کتبی ارائه و ۳ واحد صنفی دیگر نیز به علت عدم رعایت شئونات اسلامی و نداشتن مجوز لازم با هماهنگی به عمل آمده پلمب شدند.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه صاحبان این واحد های صنفی بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست تا با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم، هرگونه موردی که باعث ایجاد نارضایتی و ناراحتی بین مردم می شود را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    پلمب ۵ واحد صنفی متخلف در اسفراین 

    فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین نیز از پلمب ۵ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

    سرهنگ محمد روهنا اظهار کرد: با توجه به حلول ماه مبارک رمضان، طرح نظارت بر صنوف توسط ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی به مرحله اجرا گذاشته شد.

    وی با اشاره به اینکه در این طرح از ۳۵ واحد صنفی بازدید به عمل آمد، افزود: در همین رابطه به ۱۵ واحد صنفی تذکر کتبی ارائه و ۵ واحد صنفی دیگر نیز به علت عدم رعایت شئونات اسلامی و نداشتن مجوز لازم با هماهنگی به عمل آمده پلمب شدند.

    کشف بیش از ۲ تن آرد قاچاق در گرمه 

    فرمانده انتظامی شهرستان گرمه نیز در ادامه از کشف بیش از ۲ تن و ۴۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

    محمدرضا قائمی نژاد گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر تردد یک دستگاه نیسان حامل آرد قاچاق در حوالی محور رباط قره بیل، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه رباط قره بیل قرار گرفت.

    وی با اشاره به اینکه ماموران بعد از انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند خودروی مورد نظر را شناسایی و متوقف کنند، افزود: در بازرسی از نیسان، ۲ تن و ۴۰۰ کیلوگرم آرد به صورت قاچاق و خارج از شبکه توزیع را کشف کردند.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش این مقدار آرد مکشوفه ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر که بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان گرمه در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و اقتدار با پدیده قاچاق برخورد کرده و در راستای جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

    انتهای پیام

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *