×
×

ضرورت بهره مندی از فضاهای مازاد ادارات در خراسان شمالی

  • کد نوشته: 37103
  • ۱۴۰۲-۰۱-۳۰
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی بر ضرورت بهره مندی از فضاهای مازاد ادارات در این استان تاکید کرد. محمدرضا حسین نژاد در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که ۳۰ فروردین ماه برگزار شد، بر بهره مندی از فضاهای مازاد ادارات، تهیه نقشه مهندسی فرهنگی با برش استانی و تقویت شرکت های دانش بنیان […]

    ضرورت بهره مندی از فضاهای مازاد ادارات در خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی بر ضرورت بهره مندی از فضاهای مازاد ادارات در این استان تاکید کرد.

    محمدرضا حسین نژاد در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که ۳۰ فروردین ماه برگزار شد، بر بهره مندی از فضاهای مازاد ادارات، تهیه نقشه مهندسی فرهنگی با برش استانی و تقویت شرکت های دانش بنیان تاکید کرد و گفت: پیگیری های لازم و مستمر در خصوص اجرای مصوبات شورای برنامه ریزی استان الزامی است.

    وی در ارتباط با حوزه اعتبارات تملک و دارایی استان افزود: تخصیص استان در سال ۱۴۰۰ حدود ۶۰۰ میلیارد تومان و سال گذشته بیش از هزار میلیارد تومان بود که امیدواریم در سال جاری این رقم افزایش یابد.

    حسین نژاد با تاکید بر پیگیری افزایش اعتبارات ملی استان اظهار کرد: جایگاه استان در رعایت میزان افزایش اعتبارات ملی نسبت به سایر استان‌ها باید مشخص شود چون مطالبه اصلی استان از سازمان برنامه و بودجه کشور هم همین مورد است.

    وی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت تبصره ۱۰ و ۱۱ ضروری است بنابراین وضعیت شهرداری های استان در حوزه تهاتر باید مشخص شود تا دستگاه های دولتی نیز از این تهاتر بهره مند شوند.

    نماینده عالی دولت در استان همچنین بهره مندی از فضای مازاد ادارات و فروش اموال را نیز مورد توجه قرار داد و افزود: فروش اموال در جهت کمک به پروژه های خاص دستگاه های اجرایی مورد توجه قرار گیرد.

    استاندار خراسان شمالی بر تقویت شرکت های دانش بنیان و تهیه برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی استان تاکید کرد و گفت: با تهیه نقشه مهندسی فرهنگی باید بتوانیم موضوعات و چالش های این حوزه را با پیگیری های مستمر انجام دهیم.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *