×
×

۱۰۸۰ پایگاه در خراسان شمالی آماده جمع آوری زکات فطریه

  • کد نوشته: 37151
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۲
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی دبیر شورای زکات خراسان شمالی از آمادگی ۱۰۸۰ پایگاه جمع آوری زکات فطریه در استان برای دریافت فطریه مردم خبر داد. مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تعداد پایگاه های برپا شده در سال گذشته برای جمع آوری زکات فطریه در روز عید فطر ۱۰۷۵ پایگاه بوده که […]

    ۱۰۸۰ پایگاه در خراسان شمالی آماده جمع آوری زکات فطریه
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی دبیر شورای زکات خراسان شمالی از آمادگی ۱۰۸۰ پایگاه جمع آوری زکات فطریه در استان برای دریافت فطریه مردم خبر داد.

    مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تعداد پایگاه های برپا شده در سال گذشته برای جمع آوری زکات فطریه در روز عید فطر ۱۰۷۵ پایگاه بوده که امسال به ۱۰۸۰ عدد رسیده است.

    وی با بیان اینکه این پایگاه ها در محل مصلی ها، معابر عمومی، مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه برپا می شوند، افزود: پایگاه هایی که در محل مصلی برپا می شوند به مدت یک روز خواهند بود اما سایر پایگاه تا ۱۰ روز فعالیت خواهند کرد و زکات پرداخت شده را جمع آوری می کنند.

    وی با بیان اینکه برای تسهیل فرآیند پرداخت فطریه، کدهای آسان پرداخت برای مردم پیش‌بینی‌شده است، گفت: مردم می توانند با شماره‌گیری #۵*۸۸۷۷* فطریه خود را پرداخت کنند.

    این مقام مسئول با اشاره به اینکه همچنین در این راستا ۴ شماره کارت به‌صورت مجازی نیز برای پرداخت فطریه، کفارات عمد و غیر عمد و فطریه سادات پیش‌بینی‌شده است، افزود: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۸۹۶۷ برای فطریه عام، ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۲۳۲ برای فطریه سادات، ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۵۵۰۸ برای کفاره غیر عمد و ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۳۷۷۵ برای کفاره عمد در نظر گرفته‌ شده است.

    وی ادامه داد: میزان زکات فطریه ماه مبارک رمضان امسال برای هر نفر در استان با قوت غالب گندم ۴۵ هزار تومان تعیین شده است.

    الهی راد بیان کرد: همچنین مبلغ زکات فطریه برای کسانی که قوت غالب آن‌ها برنج است برای مصرف برنج خارجی ۱۶۵ هزار تومان و برنج ایرانی ۲۴۰ هزار تومان تعیین و اعلام می‌شود.

    به گفته وی، مردم نوع‌دوست استان پارسال ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زکات فطره پرداخت کردند.

    دبیر شورای زکات استان تصریح کرد: تا ظهر امروز فطریه های پرداخت شده شمارش می شود و با توجه به اینکه مشخصات نیازمندان از قبل احصاء شده است، این فطریه ها که درواقع عیدی نیازمندان است پیش از غروب آفتاب به حساب آن ها واریز خواهد شد یا به دست آن ها خواهد رسید.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *