×
×

فعال شدن سومین موتور آمبولانس اورژانس در بجنورد

  • کد نوشته: 37157
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۲
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان‌شمالی‌ از راه اندازی و شروع به کار سومین موتور آمبولانس شهرستان بجنورد خبر داد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی خراسان شمالی، دکتر تقی دولت آبادی اظهار کرد: سومین موتور آمبولانس اورژانس شهرستان بجنورد راه اندازی شد؛ پیش از این […]

    فعال شدن سومین موتور آمبولانس اورژانس در بجنورد
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان‌شمالی‌ از راه اندازی و شروع به کار سومین موتور آمبولانس شهرستان بجنورد خبر داد.

    به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی خراسان شمالی، دکتر تقی دولت آبادی اظهار کرد: سومین موتور آمبولانس اورژانس شهرستان بجنورد راه اندازی شد؛ پیش از این دو موتور آمبولانس در اورژانس فعالیت داشتند.

    وی افزود: در خراسان شمالی سه موتور آمبولانس فعالیت داشتند که دو موتور آمبولانس در شهرستان بجنورد و یک موتور آمبولانس در شیروان با توجه به حجم ترافیک موجود در این دو شهرستان ارائه خدمات می‌کردند که یک موتور آمبولانس دیگر امروز به اورژانس شهرستان بجنورد اضافه شد.

    رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان‌شمالی‌ تصریح کرد: از زمان راه اندازی این موتور آمبولانس ها تا کنون ۵۴۱ ماموریت و دو سی پی آر موفق نیز انجام شده است.

    وی ادامه داد: فعالیت این موتورها به گونه ای است که هنگام درخواست آمبولانس ها، آن ها اعزام خواهند شد و اقدامات اولیه را برای مریض انجام خواهند داد و در صورت نیاز به آمبولانس برای اعزام بیمار به بیمارستان و یا امکانات پیشرفته تر، آمبولانس اعزام می شود.

    دولت آبادی گفت: در حال حاضر سن تمامی آمبولانس های این استان بالاتر از ۱۰ سال است.

    وی اظهار کرد: در حقیقت سن استاندارد آمبولانس ها ۱۰ سال است که آمبولانس های موجود در این استان بیشتر از ۱۰ سال عمر کرده اند.

    دولت آبادی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۴ دستگاه آمبولانس به بیماران خدمات رسانی می کند، افزود: آمبولانس های فعال فعلی، پاسخگوی نیاز استان هستند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *