×
×

تولید منگنز و ایجاد صنایع پایین دستی در خراسان شمالی، معطل فراهم شدن زیرساخت است

  • کد نوشته: 37199
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۴
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: تولید منگنز و ایجاد صنایع پایین دستی در استان، معطل فراهم شدن زیرساخت های شهرک صنعتی در شهرستان گرمه است. به گزارش ایسنا، محمدرضا حسین نژاد در دیدار مدیرعامل شرکت شهرک‌ها و نواحی صنعتی ایران که ۴ اردیبهشت ماه در استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: برای تولید […]

    تولید منگنز و ایجاد صنایع پایین دستی در خراسان شمالی، معطل فراهم شدن زیرساخت است
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: تولید منگنز و ایجاد صنایع پایین دستی در استان، معطل فراهم شدن زیرساخت های شهرک صنعتی در شهرستان گرمه است.

    به گزارش ایسنا، محمدرضا حسین نژاد در دیدار مدیرعامل شرکت شهرک‌ها و نواحی صنعتی ایران که ۴ اردیبهشت ماه در استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: برای تولید منگنز در استان، سرمایه‌گذار چینی و شرکت دانش بنیان داخلی فعالیت هایی را انجام داده اند که اکنون نیاز است زیرساخت هایی نظیر آب، برق، گاز و… فراهم شود تا آن‌ها بتوانند ادامه فعالیت های خود را به انجام برسانند.

    وی با انتقاد از اینکه بعضی از شهرک های صنعتی در خراسان شمالی صرفاً اسم شهرک دارند، افزود: این شهرک باید حمایت شده و تقویت شوند تا سرمایه‌گذاری به معنای واقعی در آن ها اتفاق بیفتد. حضور شما در این مسئولیت باعث دلگرمی ما است. لذا انتظار حمایت بیشتری داریم.

    حسین نژاد تاکید کرد: ما در خراسان شمالی نیز تلاش می‌کنیم تا آنطور که باید حامی شما برای توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی باشیم.

    وی ادامه داد: خوشبختانه نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی کاملاً تخصصی به موضوعات ورود می کنند و این موضوع سبب شده است تا بتوانیم اهداف توسعه ای استان را پیش ببریم.

    استاندار خراسان شمالی همچنین اظهار کرد: تعدادی از شهرها و مناطق استان نیازمند شهرک و نواحی صنعتی است که انتظار داریم مورد توجه قرار گیرد.

    انتهای پیام 

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *