×
×

خراسان شمالی نیازمند شهرک انرژی های تجدید پذیر، دانش بنیان و سهمیه مشخص گاز

  • کد نوشته: 37201
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۴
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی دو نماینده مردم ۵ شهرستان خراسان شمالی خواستار احداث شهرک های صنعتی انرژی های تجدیدپذیر، دانش بنیان و افزایش شهرک‌های عادی صنعتی شدند. به گزارش ایسنا، محمد وحیدی و سید محمد پاکمهر صبح امروز دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه در دیدار با علی رسولیان، مدیرعامل سازمان شهرک‌ها و نواحی صنعتی ایران، بر ضرورت حمایت […]

    خراسان شمالی نیازمند شهرک انرژی های تجدید پذیر، دانش بنیان و سهمیه مشخص گاز
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی دو نماینده مردم ۵ شهرستان خراسان شمالی خواستار احداث شهرک های صنعتی انرژی های تجدیدپذیر، دانش بنیان و افزایش شهرک‌های عادی صنعتی شدند.

    به گزارش ایسنا، محمد وحیدی و سید محمد پاکمهر صبح امروز دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه در دیدار با علی رسولیان، مدیرعامل سازمان شهرک‌ها و نواحی صنعتی ایران، بر ضرورت حمایت بیشتر از استان خراسان شمالی برای سرعت گرفتن رفع کمبودها تاکید کردند.

    محمد وحیدی نماینده مردم شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس در این دیدار تاکید کرد: خراسان شمالی در انتهای مسیر خط لوله گاز است و انتظار می رود سهمیه مشخصی توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت برای توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک های صنعتی استان اختصاص یابد تا تحت تاثیر سایر عوامل از جمله مصرف سایر استان ها قرار نگیرد.

    وی ادامه داد: شهرک ها و نواحی صنعتی فعلی خراسان شمالی نیازمند توسعه زیرساخت ها از قبیل آب، برق و گاز است. همچنین باید به تعداد آن ها نیز افزوده شود. طی سال گذشته رویکرد حمایتی خوبی وجود داشت و اگر این رویکرد یکی دو سال دیگر هم ادامه داشته باشد، آماده سرمایه گذاری های بیشتر می شویم.

    سید محمد پاکمهر دیگر نماینده شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس نیز در این دیدار گفت: شهرک ها و ناحیه های صنعتی سنخواست، شوقان، پیش قلعه و قاضی بلاتکلیف است و انتظار داریم در شورای برنامه ریزی تصویب شده و سپس توسط وزارت صمت حمایت شوند.

    وی افزود: همچنین ایجاد یک شهرک صنعتی دانش بنیان و فناوری نیز مورد نیاز است که می تواند در جاده ارکان احداث شود.

    وی تصریح کرد: ایجاد شهرک انرژی‌های تجدید پذیر نیز با توجه به ظرفیت های استان به ویژه در شهرستان گرمه مورد تاکید است.

    پاکمهر اظهار کرد: خراسان شمالی دارای ۳۰۰ روز آفتابی است و در صورتی که شرکت شهرک های صنعتی ایران حمایت کند، می توانیم نخستین شهرک انرژی های تجدید پذیر ایران را داشته باشیم.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *