×
×

اختصاص ۶ هزار هکتار زمین به شهرک ها و نواحی صنعتی کشور

  • کد نوشته: 37207
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۴
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: طی سال گذشته ۶ هزار هکتار زمین صنعتی به شهرک ها و نواحی صنعتی کشور افزوده شده است. به گزارش ایسنا، علی رسولیان، ۴ اردیبهشت ماه در سفر به خراسان شمالی و بازدید از شهرک صنعتی شیروان که با همراهی […]

    اختصاص ۶ هزار هکتار زمین به شهرک ها و نواحی صنعتی کشور
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: طی سال گذشته ۶ هزار هکتار زمین صنعتی به شهرک ها و نواحی صنعتی کشور افزوده شده است.

    به گزارش ایسنا، علی رسولیان، ۴ اردیبهشت ماه در سفر به خراسان شمالی و بازدید از شهرک صنعتی شیروان که با همراهی علی جدی نائب رئیس کمیسیون صنایع و اسماعیل‌زاده فرماندار شیروان انجام شد، اظهار کرد: شهرک ها و نواحی صنعتی کشور نیازمند توسعه هستند که در این راستا ۶ هزار هکتار به وسعت آن ها در استان های مختلف افزوده شده است.

    وی افزود: همچنین در راستای ارتقای زیرساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی کشور، ۱۱ هزار میلیارد تومان طی سال گذشته هزینه شده است تا تولید کنندگان شرایط بهتری داشته باشند.

    وی تاکید کرد: خوشبختانه مجلس شورای اسلامی در بودجه امسال منابع خوبی برای شهرک ها و نواحی صنعتی کشور پیش‌بینی کرده است که با بهره گیری از آن ها تلاش می کنیم پست های برق این مناطق را به اتمام برسانیم.

    مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: این مجموعه با هدف رفع مشکلات واحدهای صنعتی، کمک به تامین برق آن‌ها و کاهش بار شبکه سراسری، برای احداث ۹۶ پست برق در شهرک های صنعتی کشور با وزارت نیرو مشارکت کرده ایم که یکی از آن ها، شهرک صنعتی شیروان است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *