×
×

فستیوال ملی ایده‌بازار فناوری سلامت در حوزه داروهای گیاهی و طبیعی

  • کد نوشته: 37209
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۴
  • ۰
  • دومین فستیوال ملی ایده‌بازار فناوری سلامت در حوزه داروهای گیاهی و طبیعی، مکمل‌ها و خوراک و نوشیدنی خرداد ماه سال جاری به همت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت برگزار خواهد شد. به گزارش ایسنا، دکتر یونس پناهی با اعلام خبر برگزاری دومین فستیوال ملی ایده‌بازار فناوری سلامت در حوزه داروهای گیاهی و طبیعی، مکمل‌ها و خوراک […]

    فستیوال ملی ایده‌بازار فناوری سلامت در حوزه داروهای گیاهی و طبیعی
  • تبلیغ هدفمند

    دومین فستیوال ملی ایده‌بازار فناوری سلامت در حوزه داروهای گیاهی و طبیعی، مکمل‌ها و خوراک و نوشیدنی خرداد ماه سال جاری به همت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.

    به گزارش ایسنا، دکتر یونس پناهی با اعلام خبر برگزاری دومین فستیوال ملی ایده‌بازار فناوری سلامت در حوزه داروهای گیاهی و طبیعی، مکمل‌ها و خوراک و نوشیدنی، تصریح کرد: این رویداد با رویکرد شناسایی و حمایت از فناوری‌های نوین داروهای گیاهی در حوزه فناوری سلامت برگزار می‌شود.

    معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت به بخش‌های مختلف این رویداد اشاره و اظهار کرد: علاوه بر این‌که نمایشگاه دستاوردهای فناورانه شرکت‌های این حوزه در این فستیوال دایر می‌شود، رونمایی از محصولات فناورانه، نشست‌های تخصصی، دوره‌های توانمندسازی و بازآموزی و همینطور نشست‌های در قالب گفتمان سلامت نیز در نظر گرفته شده است.

    وی تصریح کرد: فناوران حوزه داروهای گیاهی می‌توانند با ارائه طرح خود و شرکت در بخش رقابتی رویداد جهت جذب سرمایه و تجاری‌سازی محصولات خود اقدام کنند. همچنین شرکت‌های فعال در حوزه داروهای گیاهی و طبیعی، مکمل‌ها و خوراک و آشامیدنی که دارای محصولات دانش بنیان شاخص هستند می‌توانند از فرصت برنامه رویداد برای ارائه محصولات خود استفاده کنند.

    بنابر اعلام معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، مهلت ارسال طرح‌ها به دبیرخانه فستیوال ملی ایده‌بازار فناوری سلامت ۱۵ اردیبهشت ماه است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت http://health.ideasbazaar.ir/ مراجعه کنند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *