×
×

جمع آوری ۱۸ میلیارد ریال فطریه در خراسان‌شمالی

  • کد نوشته: 37232
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۵
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: از عید فطر تاکنون ۱۸ میلیارد و ۶۴۷ میلیون و ۳۷۹ هزار ریال فطریه و کفارات مردم استان جمع آوری شد. مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه روند جمع آوری فطریه و کفارات به مدت ۱۰ روز در پایگاه های جمع […]

    جمع آوری ۱۸ میلیارد ریال فطریه در خراسان‌شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: از عید فطر تاکنون ۱۸ میلیارد و ۶۴۷ میلیون و ۳۷۹ هزار ریال فطریه و کفارات مردم استان جمع آوری شد.

    مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه روند جمع آوری فطریه و کفارات به مدت ۱۰ روز در پایگاه های جمع آوری فطریه ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: از این میزان ۱۶ میلیارد و ۶۸۱ میلیون ریال فطریه عام، یک میلیارد و ۳۸۱ میلیون و ۱۸۲هزار ریال کفاره غیرعمد و مابقی سهم سادات و عمد است.

    وی گفت: زکات فطریه جمع آوری شده طبق موازین شرعی به حساب نیازمندان در سراسر استان واریز شد.

    وی افزود: میزان زکات فطریه ماه مبارک رمضان امسال برای هر نفر در استان با قوت غالب گندم ۴۵ هزار تومان تعیین شده است.

    الهی راد بیان کرد: همچنین مبلغ زکات فطریه برای کسانی که قوت غالب آن‌ها برنج است برای مصرف برنج خارجی ۱۶۵ هزار تومان و برنج ایرانی ۲۴۰ هزار تومان تعیین و اعلام شد.

    وی تصریح کرد: هزار و ۸۰ پایگاه ثابت و سیار از روز عید سعید فطر به مدت ۱۰ روز در استان دایر شد.

    این مقام مسئول افزود: برای تسهیل فرآیند پرداخت فطریه، کدهای آسان پرداخت برای روزه دار پیش‌بینی‌شده است که می توانند با شماره‌گیری #۰۵۸*۸۸۷۷* رقم فطریه خود را پرداخت کنند.

    وی بابیان اینکه در این راستا چهار شماره کارت به‌صورت مجازی نیز برای پرداخت فطریه، کفارات عمد و غیر عمد و فطریه سادات پیش‌بینی‌شده است افزود: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۸۹۶۷ برای فطریه عام، ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۲۳۲ برای فطریه سادات، ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۵۵۰۸ برای کفاره غیر عمد و ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۳۷۷۵ برای کفاره عمد در نظر گرفته‌شده است.

    مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی بیان کرد: مردم نوع دوست استان پارسال ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زکات فطره پرداخت کردند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *