×
×

افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت کمپ های ماده ۱۶ در خراسان شمالی

  • کد نوشته: 37244
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۵
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی خراسان شمالی از افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت کمپ های ماده ۱۶ در این استان خبر داد. احسان حسینی معصوم در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: موافقت اصولی برای راه اندازی کمپ ماده ۱۶ در شیروان از سوی این اداره کل صادر شده است. وی با اشاره […]

    افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت کمپ های ماده ۱۶ در خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی خراسان شمالی از افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت کمپ های ماده ۱۶ در این استان خبر داد.

    احسان حسینی معصوم در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: موافقت اصولی برای راه اندازی کمپ ماده ۱۶ در شیروان از سوی این اداره کل صادر شده است.

    وی با اشاره به اینکه پیمانکار این پروژه نیز مشخص شده است، افزود: باید یک سری تجهیزات خریداری می شد که با اخذ یک میلیارد تومان اعتبار، این پروژه تا ابتدای تیرماه آغاز بکار می کند.

    حسینی معصوم با اشاره به اینکه ظرفیت این کمپ ۱۰۰ نفر است، ادامه داد: در این کمپ متعادان متجاهر آقا نگهداری و درمان می شوند.

    وی با اشاره به فعالیت کمپ ماده ۱۶ در بجنورد نیز بیان کرد: ظرفیت این کمپ نیز ۱۰۰ نفر است که با اضافه شدن کمپ ماده ۱۶ شیروان ظرفیت ۱۰۰ درصد افزایش می یابد.

    این مقام مسئول گفت: کمپ ماده ۱۶ شیروان، شهرستان فاروج را نیز پوشش خواهد داد و با آغاز بکار این کمپ، استان در حال حاضر نیازی به راه اندازی کمپ ماده ۱۶ دیگری نخواهد داشت.

    وی تصریح کرد: در حال حاضر در سایر شهرستان های خراسان شمالی نیازی به راه اندازی کمپ ماده ۱۶ نیست و خدمات لازم از طریق مراکز ماده ۱۵ ارائه می شود.

    به گفته معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی خراسان شمالی در این استان ۱۵ مرکز ماده ۱۵ وجود دارد.

    گفتنی است خراسان شمالی رتبه پنجم کشور در اعتیاد یا تعداد معتادان بین استان های کشور را دارد.

    مصرف مواد مخدر در این استان طبق شیوع شناسی انجام شده در سال ۹۴، ۷.۲۱ درصد است که نسبت به میانگین کشوری ۲ درصد بالاتر است.

    سن آغاز اعتیاد در خراسان شمالی ۳۳ سال بوده و این در حالی است که میانگین کشوری ۲۴ سال است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *