×
×

تبلیغات جعلی با موضوع ثبت نام جاماندگان سهام عدالت/وجود ۲۷۰۰ سهامدار فوت‌شده در خراسان‌شمالی

  • کد نوشته: 37266
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۶
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت خراسان شمالی نسبت به تبلیغات جعلی در فضای مجازی با موضوع ثبت نام از جاماندگان سهام عدالت هشدار داد. ابراهیم قربانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: موضوع ثبت نام از جاماندگان سهام عدالت بارها و بارها در انواع رسانه‌ها مطرح و پیگیری شده اما از سال […]

    تبلیغات جعلی با موضوع ثبت نام جاماندگان سهام عدالت/وجود ۲۷۰۰ سهامدار فوت‌شده در خراسان‌شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت خراسان شمالی نسبت به تبلیغات جعلی در فضای مجازی با موضوع ثبت نام از جاماندگان سهام عدالت هشدار داد.

    ابراهیم قربانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: موضوع ثبت نام از جاماندگان سهام عدالت بارها و بارها در انواع رسانه‌ها مطرح و پیگیری شده اما از سال ۱۳۹۰ تاکنون هیچ ثبت نامی برای این موضوع انجام نشده است.

    وی افزود: اما همچنان شاهد این هستیم که گاهاً به دروغ اعلام می‌شود از جاماندگان سهام عدالت ثبت نام به عمل می آید و این موضوع سبب تحریک مردم می شود و کسی هم پاسخگوی این اقدامات نیست.

    وی با بیان اینکه دولت و مجلس مایل به واگذاری سهام عدالت هستند اما هنوز ثبت نام مجددی بدین منظور انجام نشده است، ادامه داد: فقط پارسال بود که بعد از ۱۰ سال مقرر شد به بازماندگان سهام عدالت که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند سهام داده شود که البته این موضوع نیز هنوز در مرحله مقدماتی بوده و امیدواریم این افراد هرچه سریعتر «سهامدار قطعی» شوند.

    قربانی به روند صعودی سودهای تقسیمی سالانه در شرکت سهام عدالت اشاره کرد و گفت: ۷۴۰ هزار نفر از مردم استان سهامدار سهام عدالت هستند و در سال گذشته طی دو مرحله سود این سهامداران به حساب هایشان واریز شد.

    وی اظهار کرد: تعداد اندکی از سهامداران در استان وجود دارند که به دلیل مشکلاتی از قبیل عدم اعلام شماره حساب یا مسدود بودن آن نتوانسته‌اند سهم خود را دریافت کنند که البته بلافاصله پس از حل مشکل، سود سهام خود را دریافت خواهند کرد.

    مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت خراسان شمالی همچنین بیان کرد: یکی از موضوعاتی که ممکن است مردم با آن روبه‌رو باشند در خصوص فوت شدگانِ سهامدار است.

    وی ادامه داد: حدود ۲۷۰۰ فوت شده سهامدار عدالت در استان وجود دارد که باید کار انتقال سهام آن ها به وارثین انجام شود. سهام عدالت، در واقع نوعی دارایی برای صاحبان خود محسوب شده که در نتیجه همانند سایر دارایی ها پس از فوت افراد باید به وراث قانونی آن ها منتقل شود. برای این منظور، وراث باید ظرف یک الی دو ماه به دفاتر خدمات پیشخوان دولت مراجعه کنند تا فرآیند انتقال سهام به ورثه انجام گیرد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *