×
×

راه اندازی دانشکده پزشکی در خراسان شمالی نیازمند کمک خیران سلامت

  • کد نوشته: 37268
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۶
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: برای راه اندازی دانشکده پزشکی، نیازمند کمک خیران سلامت برای خرید تجهیزات هستیم. به گزارش ایسنا، جلسه خیرین سلامت استان صبح امروز ۶ اردیبهشت ماه با حضور استاندار خراسان شمالی، نماینده ولی فقیه در استان، نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی، مدیران دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از […]

    راه اندازی دانشکده پزشکی در خراسان شمالی نیازمند کمک خیران سلامت
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: برای راه اندازی دانشکده پزشکی، نیازمند کمک خیران سلامت برای خرید تجهیزات هستیم.

    به گزارش ایسنا، جلسه خیرین سلامت استان صبح امروز ۶ اردیبهشت ماه با حضور استاندار خراسان شمالی، نماینده ولی فقیه در استان، نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی، مدیران دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از خیرین سلامت برگزار شد.

    محمدرضا حسین نژاد در این جلسه تاکید کرد: دنیا بر مبنای رنکینگ های پیشرفت کار می کند که مهم ترین شاخص توسعه یافتگی در این رنکینگ، بهداشت و درمان است .

    وی یکی از موضوعات بنیادین مطرح شده در استان را کسب مجوز رشته های علوم پزشکی برای دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد و افزود: باید شرایط و بسترهای لازم برای راه اندازی سریع دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی را مهیا کنیم.

    حسین نژاد، چالش عمده در مسیر راه اندازی دانشکده پزشکی را تهیه تجهیزات دانست و اظهار کرد: با همدلی  مدیران و کمک خیران سلامت، این موضوع سریع تر حل می شود؛ ضمن آنکه استانداری نیز حمایت های لازم را خواهد داشت.

    استاندار خراسان شمالی همچنین راه اندازی دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی را موجب مبادلات فرهنگی و تعاملات جدید در استان دانست.

    نماینده ولی فقیه در استان نیز در این نشست گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم ما متدین و معتقد به آموزه های دینی هستند بر همین اساس هم در کارهای خیریه اعم از وقف ساخت مساجد، مدارس، دانشگاه ها، حسینیه ها و… همیشه پیش قدم هستند.

    حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری با بیان اینکه خیرین نیاز به تقدیر و تشکر ندارند، خاطرنشان کرد: هدف خیرین در حوزه های مختلف، رشد و توسعه کشور است.

    وی با بیان اینکه موافقت اصولی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی کافی نیست، تاکید کرد: پیگیری ها باید به جایی برسد که در این دانشکده دانشجو جذب کنیم.

    وی ادامه داد: خراسان شمالی جزو استان‌های محروم است لذا جذب سرمایه های اجتماعی همچون خیرین و پزشکان برای تحقق و تسریع در امر توسعه سلامت، ضرورت دارد.

    در ادامه این نشست، سید محمد پاکمهر از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و تعدادی از خیرین حوزه سلامت ضمن ابراز خرسندی از موافقت اصولی با ایجاد دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد، فرصت پیش آمده را تاریخی و مهم ارزیابی کرده و از خیرین برای کمک به تجهیز این دانشکده استمداد کردند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *