×
×

تخصیص ۴۵ درصد اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی برای نوسازی مدارس

  • کد نوشته: 37270
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۶
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی از تخصیص ۴۵ درصد از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی برای نوسازی مدارس در این استان خبر داد. مهدی رشیدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهور برای نوسازی مدارس استان مصوب […]

    تخصیص ۴۵ درصد اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی برای نوسازی مدارس
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی از تخصیص ۴۵ درصد از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی برای نوسازی مدارس در این استان خبر داد.

    مهدی رشیدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهور برای نوسازی مدارس استان مصوب شده است که از این میزان ۵۴۵ میلیارد تومان آن تخصیص یافت.

    وی بیان کرد: از مجموع اعتبار تخصیص یافته، ۴۵۰ میلیارد تومان برای ۱۰۲ پروژه مدارس نیمه تمام خیرساز و استانی در حال ساخت و تجهیز است. همچنین ۷۰ میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز مدارس و فضاهای آموزشی به استان تخصیص داده شده است.

    به گفته وی، ۲۵میلیارد تومان نیز برای احداث خوابگاه خواهران دانشگاه فرهنگیان پردیس امام جعفر صادق (ع) در منطقه گلستان شهر بجنورد تخصیص داده شده که از ابتدای امسال این پروژه آغاز شده است.

    رشیدی با بیان اینکه استاندارد شدن ۳ مدرسه کانکسی با بیش از ۱۰ دانش آموز تا مهرماه سال جاری نیز از جمله مصوبات این سفر است، گفت: احداث مدارس و فضاهای آموزشی، تجهیز هنرستان های فنی و حرفه ای و کارو دانش، تجهیز و تکمیل مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و تکمیل سرویس های بهداشتی مدارس از دیگر مصوبات سفر رئیس جمهور است.

    به گفته وی، ۱۸۹ هزار و ۸۳۶ دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه استان زیر نظر ۱۹ هزار معلم تحصیل می کنند که از این تعداد ۱۰۸ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی و مابقی در مقطع متوسطه هستند.

    به گزارش ایسنا، ۴۸ درصد دانش آموزان استان را دختران تشکیل می دهند و ۳۶ درصد دانش آموزان نیز در مناطق روستایی مشغول به تحصیل هستند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *