×
×

احداث ۲۱۶۵ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در خراسان شمالی

  • کد نوشته: 37272
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۶
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: ۲ هزار و ۱۶۵ واحد مسکن در سال گذشته برای مددجویان زیر پوشش این نهاد با اولویت خانواده های ایتام در استان احداث شد. مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: برای ساخت این تعداد مسکن در سال گذشته ۵۴۱ میلیارد […]

    احداث ۲۱۶۵ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: ۲ هزار و ۱۶۵ واحد مسکن در سال گذشته برای مددجویان زیر پوشش این نهاد با اولویت خانواده های ایتام در استان احداث شد.

    مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: برای ساخت این تعداد مسکن در سال گذشته ۵۴۱ میلیارد تومان شامل تسهیلات بانکی، کمک بلاعوض امداد، آورده مددجو، کمک خیرین و بستگان هزینه شده است.

    وی گفت: از مجموع ۲ هزار و ۱۶۵ واحد مسکن احداثی مددجویان استان، ۶۵۱ واحد مسکن از محل تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان، ۸۰۰ واحد مسکن سپاه، ۶۰۷ واحد مسکن محرومان، ۵۰ واحد شرکت گلرنگ، ۴۵ واحد صندوق توسعه ملی و مابقی از محل خیرین مرکز و نهضت ملی مسکن است.

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی افزود: این واحدها با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سپاه حضرت جواد الائمه (ع)، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، بانک های عامل و خیران و نیکوکاران و در قالب انعقاد تفاهم نامه همکاری احداث شده است.

    وی تصریح کرد:  ارائه خدمات کمیته امداد به مددجویان در حوزه مسکن به چند بخش تقسیم می‌شود که در این راستا علاوه بر مساعدت مالی، پشتیبانی فنی و نظارت بر اجرای عملیات ساختمانی نیز انجام می شود.

    الهی راد ادامه داد: همچنین در سال گذشته ۲ هزار و ۱۵۰ مورد تعمیر مسکن، ۲ هزار و ۶۷۵ مورد احداث فضای جانبی، ۲۳ مورد خرید مسکن و ۲۸۸ مورد لوله کشی گاز منزل مددجویان تحت حمایت این نهاد انجام شد.

    این مقام مسئول با تاکید بر اینکه سیاست کمیته امداد، خودکفایی مددجویان و کاستن از جامعه هدف است، بیان کرد: تأمین و بهسازی مسکن مددجویان یکی از خدمات تأثیرگذار در حوزه خدمت رسانی به قشر محروم جامعه در بحث توانمندسازی آنان است که انجام می شود.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *