×
×

آخرین وضعیت کرونا در گلستان؛
۸ شهرستان استان در وضعیت سفید قرار دارد

  • کد نوشته: 3728
  • ۱۳۹۹-۰۳-۱۸
  • ۰
  • رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اعلام این خبر که 8 شهرستان استان در وضعیت سفید قرار دارند اذعان داشت؛ وضعیت همچنان شکننده است و ضروری است که مردم توصیه های کارشناسان بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی گلستان را بطور کامل انجام دهند.
    ۸ شهرستان استان در وضعیت سفید قرار دارد
  • تبلیغ هدفمند

    رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اعلام این خبر که ۸ شهرستان استان در وضعیت سفید قرار دارند اذعان داشت؛ وضعیت همچنان شکننده است و ضروری است که مردم توصیه های کارشناسان بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی گلستان را بطور کامل انجام دهند.

    دکتر فاضل تاکید کرد؛ در حال حاضر در هیچ یک از شهرستانهای استان وضعیت قرمز نداریم و خوشبختانه شهرستانهای آزادشهر- آق قلا- کردکوی- کلاله- گالیکش –گمیشان – مراوه تپه و مینودشت در وضعیت سفید قرار دارند و وضعیت سایر شهرستانهای استان نیز زرد می باشد.

    ۸ شهرستان استان در وضعیت سفید قرار دارد
    ۸ شهرستان استان در وضعیت سفید قرار دارد

    وی ضمن تشکر وقدردانی از مردم فهیم استان گلستان و خسته نباشید به کادر بهداشتی ودرمانی دانشگاه از شهروندان گلستانی خواست همچنان فاصله اجتماعی در اماکن شلوغ و پرتردد را حفظ و حتما از ماسک استفاده نمایند.

    وی تصریح کرد؛ علیرغم افزایش مختصر شیوع کرونا در کشور، خوشبختانه وضعیت گلستان پایدار بوده و این پایداری مستلزم ادامه رعایت هوشمندانه توصیه های بهداشتی است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *