×
×

آبگرفتگی ۴۰۰ واحد مسکونی در سیلاب بجنورد

  • کد نوشته: 37282
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۸
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی به گفته مدیرعامل آتش نشانی بجنورد، بارش رگباری باران طی شب گذشته در مرکز استان سبب آبگرفتگی معابر و همچنین ورود آب به ۴۰۰ واحد مسکونی شد. محمدحسن صحراگرد در گفت و گو با ایسنا، بیشترین مشکل آبگرفتگی را مربوط به کلاته محمدعلی پهلوان بجنورد دانست و اظهار کرد: بارندگی‌ رگباری شامگاه دیشب […]

    آبگرفتگی ۴۰۰ واحد مسکونی در سیلاب بجنورد
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی به گفته مدیرعامل آتش نشانی بجنورد، بارش رگباری باران طی شب گذشته در مرکز استان سبب آبگرفتگی معابر و همچنین ورود آب به ۴۰۰ واحد مسکونی شد.

    محمدحسن صحراگرد در گفت و گو با ایسنا، بیشترین مشکل آبگرفتگی را مربوط به کلاته محمدعلی پهلوان بجنورد دانست و اظهار کرد: بارندگی‌ رگباری شامگاه دیشب پنجشنبه موجب آبگرفتگی ۴۰۰ منزل مسکونی در نقاط حاشیه‌ای مرکز خراسان شمالی به ویژه کلاته محمدعلی پهلوان شده و مشکلاتی را برای اهالی آن به وجود آورد.

    وی خاطرنشان کرد: مشکل آبگرفتگی منازل منطقه حاشیه ای محمدعلی پهلوان به قدری بود که ۲۰ درصد از منازل مسکونی این منطقه دچار نفوذ آب شد و آبگرفتگی در حدود ۳۰۰ منزل مسکونی اتفاق افتاد که ماموران آتش نشانی برای کمک به خانواده ها در محل حضور یافتند.

    مدیرعامل آتش نشانی بجنورد افزود: همچنین ۱۰۰ منزل مسکونی نیز در روستای الله وردی‌خان بجنورد دچار آبگرفتگی شد که با کمک آتش‌نشانان و اهالی منطقه، اقدامات لازم و همچنین تخلیه آب انجام گرفت.

    صحراگرد با بیان اینکه مشکل آب‌گرفتگی در هسته مرکزی شهر کم بود، ادامه داد: در حاشیه شهر علاوه بر منازل، شمار بسیار زیادی از واحدهای تجاری دچار آبگرفتگی شدند.

    به گزارش ایسنا، این بارندگی طی شب گذشته در مناطق حاشیه ای از جمله جوادیه، باقرخان و صندل آباد نیز سبب نفوذ و ورود روان آب به منازل شده بود. به طور کلی نیز مناطق جنوب شهر بیشتر با آبگرفتگی مواجه بودند.

    بارش باران شب گذشته خراسان شمالی را فرا گرفت و موجب آبگرفتگی معابر شهر بجنورد شد و در اراضی و مزارع کشاورزی شهرستان‌های جاجرم، شیروان و بجنورد خسارت به بار آورد.

    بارش تگرگ در جاجرم و دهستان تکمران شیروان بیشترین خسارت را به کشاورزان زد که میزان آن در دست بررسی است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *