×
×

نظارت بر تردد ناوگان حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی تشدید می شود

  • کد نوشته: 37284
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۸
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت:  نظارت بر تردد ناوگان حمل و نقل جاده ای در استان به مناسبت روز ملی ایمنی حمل و نقل تشدید می شود. به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، محمد مشتری اظهار کرد: نصب […]

    نظارت بر تردد ناوگان حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی تشدید می شود
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت:  نظارت بر تردد ناوگان حمل و نقل جاده ای در استان به مناسبت روز ملی ایمنی حمل و نقل تشدید می شود.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، محمد مشتری اظهار کرد: نصب بنر در جاده ها به منظور آگاه سازی کاربران جاده ای در خصوص ارتقای ایمنی، کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی در محورها به ویژه پاسگاه های پلیس راه، گشت های نامحسوس و همچنین مانور خودرویی با حضور گشت های راهداری این اداره کل و اداره های تابعه شهرستان ها در مقاطع پرخطر و حاشیه راهدارخانه ها از جمله اقداماتی است که در روز ملی ایمنی حمل و نقل اجرا خواهد شد.

     وی با اشاره به اجرای برنامه های نمایشی و آموزشی با موضوعات ایمنی و ترافیک برای دانش آموزان مقاطع پیش دبستانی و دبستان مدارس حاشیه راه ها افزود: به همین مناسبت، کلاه ایمنی به صورت نمادین بین راکبان موتورسیکلت توزیع می شود.

    وی اظهار کرد: مدیران فنی شرکت های حمل و نقل عمومی باید قبل از حرکت ناوگان وضعیت ایمنی وسیله نقلیه را بررسی و از بی نقص بودن ناوگان مطمئن باشند و در صورت نقص فنی از تردد آن جلوگیری کنند.

     وی ادامه داد: توصیه می شود رانندگان برای کاهش حوادث جاده ای، ضوابط و مقررات رانندگی را رعایت و با سرعت مطمئنه تردد کنند تا از بروز سوانح جلوگیری شود. 

     این مسئول خاطرنشان کرد: روز ملی ایمنی حمل و نقل به منظور فرهنگ سازی در راستای افزایش ایمنی راه‌ها و مسیرهای درون شهری و برون شهری نامگذاری شده است و آموزش و فرهنگ سازی از جمله موثرترین راهکارها به منظور کاهش تصادفات به شمار می رود.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *