×
×

 کشف ۱۱۳ کیلوگرم مواد مخدر در بجنورد 

  • کد نوشته: 37292
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۸
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۱۱۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در یک عملیات غافلگیرانه خبر داد.   به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: با اشرافیت اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری پلیس […]

     کشف ۱۱۳ کیلوگرم مواد مخدر در بجنورد 
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۱۱۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در یک عملیات غافلگیرانه خبر داد.  

    به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: با اشرافیت اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس، محل نگهداری مقدار قابل توجهی مواد مخدر در شهر بجنورد شناسایی شد. 

    وی با اشاره به اینکه با هماهنگی مرجع قضائی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از منزل مسکونی ۱۱۳ کیلو گرم مواد مخدر کشف شد. 

    این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه این محموله شامل ۶۳ کیلوگرم تریاک و ۵۰ کیلوگرم حشیش است، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر که بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. 

    فرمانده انتظامی خراسان شمالی در پایان تاکید کرد: اجازه نمی دهیم تا سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر به راحتی در جامعه جولان دهند.

    دستگیری ۶ نفر خرده فروش مواد مخدر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اسفراین
     
    جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین نیز از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و دستگیری ۶ نفر خرده فروش مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.  

    سرهنگ سید سعید عزیزی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان اسفراین با هماهنگی مرجع قضائی به مرحله اجرا در آمد. 

    وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اجرای این طرح موفق به شناسایی و دستگیری ۶ نفر خرده فروش مواد مخدر شدند که مقدار ۳۰ گرم مواد مخدر صنعتی از نوع هروئین و شیشه،۴ گرم گراس ،۷۲ گرم موادمخدر سنتی از نوع تریاک و مقادیر زیادی اقلام ممنوعه کشف شد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *