×
×

«کوه باباموسی» بجنورد روشن می شود

  • کد نوشته: 37305
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۹
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی شهردار بجنورد از تامین روشنایی کوه باباموسی به عنوان یکی از مکان های تفریحی ورزشی مرکز استان خبر داد. جواد حمیدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: برای احترام به مطالبات شهروندان بجنوردی و همچنین حمایت از کوهپیمایی و ورزشکاران این رشته، نصب برج نوری و تامین روشنایی کوه باباموسی در […]

    «کوه باباموسی» بجنورد روشن می شود
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی شهردار بجنورد از تامین روشنایی کوه باباموسی به عنوان یکی از مکان های تفریحی ورزشی مرکز استان خبر داد.

    جواد حمیدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: برای احترام به مطالبات شهروندان بجنوردی و همچنین حمایت از کوهپیمایی و ورزشکاران این رشته، نصب برج نوری و تامین روشنایی کوه باباموسی در اولویت برنامه های شهرداری قرار گرفت.

    وی افزود: فاز نخست تامین روشنایی کوه باباموسی از محل قطعه مشاهیر تا جان پناه و فاز دوم تامین روشنایی از دامنه کوه تا جان پناه اختصاص دارد که در حال عقد قرارداد با مجری این کار هستیم.

    به گفته شهردار بجنورد، محرز نبودن مالکیت این مکان یکی از چالش هایی است که شهرداری را در هزینه کرد دچار مشکل می کند و نیازمند تعیین تکلیف مالکیت از اداره راه وشهرسازی دارد تا در صورت واگذاری آن به شهرداری، بتوانیم برنامه هایی را در راستای تسهیل تردد و امنیت مسیر برای علاقه مندان به کوهنوردی اجرا کنیم.

    حمیدی اظهار کرد: طی سال گذشته، پروژه لوله گذاری و انتقال آب به ارتفاعات باباموسی رقمی بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال هزینه داشت که با موفقیت به انجام رسید و در صورت واگذاری این مکان به شهرداری، می توان امیدوار بود پروژه های بیشتری برای رونق بخشیدن به آن که همیشه یکی از مراکز و نقاط تفریحی-ورزشی محسوب می شود، اجرا شود.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *