×
×

هواشناسی خراسان شمالی هشدار نارنجی صادر کرد

  • کد نوشته: 37307
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۹
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی هواشناسی خراسان شمالی نسبت به بارش باران و سیلابی شدن مسیل ها، هشدار نارنجی صادر کرد. به گزارش ایسنا، در این پیام نسبت به فعالیت سامانه جدید جوی، بارش باران و سیلابی شدن مسیل‌ها در استان هشدار داده شده و نوع مخاطره آن، وزش باد لحظه ای بسیار شدید، رگبار باران و رعد […]

    هواشناسی خراسان شمالی هشدار نارنجی صادر کرد
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی هواشناسی خراسان شمالی نسبت به بارش باران و سیلابی شدن مسیل ها، هشدار نارنجی صادر کرد.

    به گزارش ایسنا، در این پیام نسبت به فعالیت سامانه جدید جوی، بارش باران و سیلابی شدن مسیل‌ها در استان هشدار داده شده و نوع مخاطره آن، وزش باد لحظه ای بسیار شدید، رگبار باران و رعد و برق با احتمال بارش تگرگ توصیف شده است.

    مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی در این خصوص در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: فعالیت این سامانه بارشی از شب گذشته در استان آغاز شده و در اغلب نقاط استان به ویژه نیمه شمالی، مرکز و شرق استان اثر خواهد کرد.

    مجید بیجندی، اثر این سامانه را لغزندگی جاده ها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل ها، طغیان رودخانه های فصلی، صاعقه، خسارت به سازه های موقت از جمله بنرها، داربست ها و تابلوهای تبلیغاتی دانست و گفت: فعالیت این سامانه بارشی امشب به پایان می رسد.

    وی همچنین بر عدم حضور و اتراق در حاشیه رودخانه ها و نقاط حادثه خیز، عدم استقرار کندوها و چرای دام در ارتفاعات و نقاط حادثه خیز، اطمینان از استحکام پوشش گلخانه ها، جلوگیری از نفوذ رواناب به دامداری‌ها و انبارها و احتیاط در کار در ارتفاع و محافظت از مصالح در برابر بارش، تاکید کرد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *