×
×

یارانه اختصاصی به کمپ های ترک اعتیاد خراسان شمالی کفاف بیماران را نمی دهد

  • کد نوشته: 37313
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۹
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: یارانه اختصاصی به کمپ های ترک اعتیاد، کفاف بیماران را نمی دهد. احسان حسینی معصوم در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: یارانه ابلاغی بابت هر بیمار در کمپ های ترک اعتیاد بسیار ناچیز است. وی افزود: یارانه پرداختی به ازای هر نفر ۴۲ […]

    یارانه اختصاصی به کمپ های ترک اعتیاد خراسان شمالی کفاف بیماران را نمی دهد
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: یارانه اختصاصی به کمپ های ترک اعتیاد، کفاف بیماران را نمی دهد.

    احسان حسینی معصوم در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: یارانه ابلاغی بابت هر بیمار در کمپ های ترک اعتیاد بسیار ناچیز است.

    وی افزود: یارانه پرداختی به ازای هر نفر ۴۲ هزار تومان است که این رقم با توجه به شرایط کنونی تورم، حتی پول صبحانه بیماران نیز نمی شود چه برسد به سایر خدماتی که این افراد دریافت می کنند.

    حسینی معصوم ادامه داد: اجاره مکان، پزشک، مددکار، روانشناس و… از جمله هزینه هایی هستند که در کمپ های ترک اعتیاد باید پرداخت شود.

    وی بیان کرد: در حال حاضر بسیاری از محل های نگهداری معتادان و درمان آن ها، درخواست تعطیلی داده اند که علت آن نیز هزینه های بالا و کافی نبودن یارانه های پرداختی است.

    این مقام مسئول خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه مبلغ یارانه ها بسیار پایین است، همین مقدار نیز به طور کامل پرداخت نمی شود که بتوانیم طلب خود را به مراکز پرداخت کنیم.

    وی تصریح کرد: طی سال گذشته ۸۰ درصد از اعتبار این یارانه ها به اداره کل پرداخت شد و هنوز ۲۰ درصد باقی مانده است.

    معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: با شرایط کنونی، تمایل افراد برای راه‌اندازی مراکز ترک اعتیاد و نگهداری معتادان نیز کاهش یافته است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *