×
×

جزئیات برگزاری دهمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اعلام شد

  • کد نوشته: 37317
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۹
  • ۰
  • معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل برگزاری دهمین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد. به گزارش ایسنا، دکتر مجید مشکینی، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل برگزاری دهمین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای استان‌ها و واحدهای […]

    جزئیات برگزاری دهمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اعلام شد
  • تبلیغ هدفمند

    معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل برگزاری دهمین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.

    به گزارش ایسنا، دکتر مجید مشکینی، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل برگزاری دهمین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای استان‌ها و واحدهای ویژه دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

    در این دستورالعمل آمده است: معاونت تحقیقات، فناوری و نو آوری دانشگاه آزاد اسلامی به منظور شناسایی و تشویق اعضای هیأت علمی، دانشجویان و فناوران این دانشگاه در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی و فناوری بر اساس بندهای ۲ و ۴ سیاست‌های کلی نظام در بخش علم و فناوری و همچنین بندهای ۲-۷-۳ ( ارتقای پاسخگویی و قابلیت حل مسئله)،۲-۷-۴ ( توسعه فناوری، نوآوری و کارآفرینی)، ۷-۷-۲ (فعالیت منسجم و هم‌افزای شبکه‌ای) و ۲-۷-۸ (تحول در فرهنگ سازمانی) سند تحول و تعالی دانشگاه «دهمین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری فرهیختگان» را همانند سال‌های گذشته به صورت یکپارچه و ملی برگزار می‌کند.

    دکتر مشکینی در این دستورالعمل تأکید کرده است: با توجه به اهمیت موضوع، لازم است معاونان هماهنگی و برنامه‌ریزی استان‌ها و واحدهای جامع مستقل علوم و تحقیقات و نجف‌آباد با در نظر گرفتن نکات لازم در مورد اطلاع‌رسانی موضوع به اعضای هیأت علمی، دانشجویان، دانش‌آموختگان و علاقه‌مندان اقدام و نسبت به معرفی برگزیدگان هر استان به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند. همچنین دبیرخانه استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی موظفند ضمن تشکیل ستادی به عنوان هماهنگی استانی جشنواره فرهیختگان (شامل رئیس واحد استان به عنوان رئیس ستاد استانی جشنواره، یک تا سه تن از معاونان پژوهش و فناوری یا معاونان علمی واحدها و یک تا سه تن از اعضای هیأت علمی صاحبنظر و برجسته در هریک از گروه‌های آموزشی)، نسبت به اطلاع‌رسانی، شناسایی و معرفی برترین تولیدات علمی و معرفی «برگزیده در هر بخش» همراه با سوابق و مستندات به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.

    بر اساس این دستورالعمل، مهلت ارسال فهرست برگزیدگان هر استان و مدارک آنها به همراه فرم‌های داوری، مستندات، امتیازها و صورت‌جلسه ستاد هماهنگی استانی جشنواره فرهیختگان حداکثر تا تاریخ ۳۱ تیرماه است. همچنین بررسی مدارک و مستندات داوطلبان شرکت در جشنواره باید در بازه زمانی فروردین ماه سال ۱۳۹۹ تا  تیر ماه سال ۱۴۰۲ باشد و برگزیدگان دوره‌های هشتم و نهم جشنواره نمی‌توانند به عنوان برگزیده در همان بخش انتخاب و معرفی شوند، بدیهی است در سایر بخش‌ها امکان معرفی ایشان وجود دارد.

    به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی،  در این دستورالعمل تأکید شده است: در صورت انتشار کتاب با هر یک از ناشران بین‌المللی معتبر مانند Elsevier ،Springer و … لازم است اصل کتاب به همراه فرم داوری برای دبیرخانه جشنواره فرستاده شود. دبیرخانه جشنواره صرفا آثاری را در داوری نهایی لحاظ خواهد کرد که مستندات و پرونده آنها به صورت کامل براساس آیین‌نامه و دستورالعمل‌های جشنواره ارسال شده باشد.

    علاقه‌مندان می‌توانند برای دسترسی به فایل پرسش‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها، فرم‌های ارزیابی و سایر اطلاعات و اخبار مربوط به جشنواره، به سایت اداره کل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی به نشانی saha.iau.ir مراجعه کنند.

    انتهای پیام

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *